مهندس  فرهمند:دیگر فلسطین تنها نیست

نماینده 5 شهرستان استان یزد در پیامی مردم را به حضور پرشکوه در راهپیمائی روز قدس فرا خواند. در قسمتی از این پیام آمده است:

سال هاست که مردم زجر کشیده فلسطین در برابر فاجعه های هولناک رژیم غاصب صهیونیستی قامت راست کرده اند و فریاد آزادی وطن سر می دهند.

سال هاست که منادیان حقوق بشر قبح و عمق جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را دریافته اند، اما افسوس که فریاد عدالت خواهی شان در حنجره سکوت شکسته است و چشم ها یشان در برابر جنگ های خون بار فلسطین به ویژه کشتار اخیر غزه کور شده است.

دیگر فلسطین تنها نیست. کاخ های ظلم و ستم یکی پس از دیگری در کشورهای مصر، تونس،یمن، لیبی و دیگر کشورهای اسلامی در حال فرو ریختن است.

آرمان های فلسطین اینک آرمانی اسلامی است.

ما ایرانیان غیور که سال هاست هم نوا با مبارزین فلسطین در روز قدس بر سر آرمان مقدس امام راحلمان که همانا آزادی فلسطین است مانده ایم، امسال نیز بار دیگر هم قسم و هم پیمان با بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و هم صدا با زنان و مردان فلسطینی مرگ بر ظلم بی پروای رژیم غاصب را فریاد می زنیم .

ضمن دعوت به شرکت در راهپیمائی روز قدس از تمام مردم فهیم دارالعباده یزد به ویژه حوزه انتخابیه، با حضور گسترده در این راهپیمائی با تجلی، شکوه دیگری از وحدت و یکپارچگی وحمایت بی دریغ خویش را از احقاق حقوق مظلومان فلسطینی و نفرت و انزجار خود را از جنایت های صهیونیست ها اعلام می داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا