فرهمند در دیدار با دانش آموزان ابرکوه:وظیفه دانش آموزان بسیار سنگین است

دانش آموزان ابرکوه درد دل های خود را با نماینده مردم در میان گذاشتند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:کاظم فرهمند در جمع دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی ابرکوه اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش آموزان نخبه برای فعالیت در این انجمن انتخاب می شوند هم انتخاب این افراد کاری مشکل و هم وظیفه ای که به عهده این نخبگان گذاشته می شود یک وظیفه سخت و تأثیر گذار است.

وی افزود: افرادی که برای کار در این انجمن انتخاب می شوند علاوه بر اهمیت دادن به درس و توجه به امور مذهبی باید الگوئی شایسته برای دیگر دانش آموزان باشند.

فرهمند یادآور شد: همگی می بایست اشاعه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را سر لوحه خود قرار دهیم و دانش آموزان در این راستا نقش ارزنده ای دارند.

وی خاطر نشان کرد: اگر اینکار از مدارس شروع شود در آینده تأثیرات بزرگ آن را در جامعه بیش از پیش شاهد خواهیم بود.

فرهمند افزود: دانش آموزان می بایست به فرمایش رهبری نهایت تلاش خود را در تحصیل علم به کار گیرند.

وی خطاب به دانش آموزان یادآور شد:بسیاری از کارها می تواند از طرف شما به عنوان بخشی از نخبگان جامعه مورد پیگیری قرار گیرد و مسلمأ پیگیری شما از مسئولان باعث تسهیل در کارها می شود.

در این دیدار همچنین تنی چند از دانش آموزان به بیان دیدگاه ها، نظرات و مشکلات فعالیت های فرهنگی پرداختند.

یکی از دانش اموزان اظهار داشت: متأسفانه اوقات فراغت پر باری را در شهرستان شاهد نیستیم و این در حالی است که جوانان ابرکوهی قابلیت های بسیاری دارند.

وی یادآور شد: نکته ای که لازم به یاد آوری است عدم توجه کافی آموزش و پرورش به مسائل پرورشی است و این مسئله کم رنگ شده است.

یکی دیگر از دانش آموزان ادامه داد: روحیه کار انقلابی در زمینه کار فرهنگی در مسئولان وجود ندارد و این در حالی است که با توجه به هجمه های فرهنگی که کشور با آن روبرو است می بایست به مسائل فرهنگی توجه ویژه ای داشت.

این دانش آموز افزود: به نظر می رسد که با سیستم فعلی حاکم بر آموزش و پرورش نمی توان به پرورش متخصصانی متعهد چندان چشم امید داشت.

وی همچنین خواستار توجه و حمایت از طرح ها و ایده های دانش آموزی در مدارس شد.

کمبود های اتحادیه، عدم اختصاص بودجه به فعالیت های فرهنگی و.... برخی از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا