کاظم فرهمند:
کم‌آبی و بیکاری اقتصاد یزد را تحت شعاع قرار داده است
خانه ملت:عضو مجمع نمایندگان استان یزد، با بیان این که هم‌اکنون کمبود آب و نبود اشتغال اقتصاد استان یزد را در وضعیت نامطلوبی قرار داده است، گفت: مسئولان باید برای اجرای طرح‌های انتقال آب و اشتغال‌زایی که اقتصاد استان یزد وابسته به آن است، تمام تلاش خود را انجام دهند.

"کاظم فرهمند" با بیان این که آخرین نشست مجمع نمانیدگان استان یزد در هفته گذشته برگزار شد، افزود: در این نشست همه نمایندگان مجمع، استاندار و معاونین استان یزد و آیت الله ناصری امام جمعه جدید یزد حضور داشتند.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابر کوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مسئولان، درباره مهم‌ترین موضوع‌های استان مانند اشتغال، کم‌آبی و خشکسالی و... صحبت شد، تصریح کرد: همه مسئولان بر این عقیده بودن که باید هرچه زودتر مشکل کم‌آبی و بیکاری در استان یزد ریشه‌کن شود.

این نماینده مردم در مجلس، با بیان این که هم‌اکنون مجمع نمانیدگان استان یزد به‌دقت طرح‌های انتقال آب به استان یزد را زیر نظر دارد، گفت: مسئولان باید برای اجرای این گونه طرح‌ها که اقتصاد استان یزد وابسته به آن است، تمام تلاش خود را انجام دهند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس، با بیان این که یکی از مهم‌ترین موضوع‌های پیرامون مجمع نمایندگان یزد با مسئولان استان، تعیین و اجرای سیاست‌های کل استان است، تأکید کرد: همه مسئولان استان یزد می‌توانند با همدلی و هماهنگی، سیاست‌ها استان را هر چه بیشتر اجرایی کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا