اولین دیدار صمیمی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با آیت الله ناصری

دیدار نماینده های استان یزد با امام جمعه استان

دراین دیدار که آقایان اولیاء، تابش، فرهمند، عابدی و یحیی زاده حضور داشتند ضمن تسلیت رحلت امام جمعه فقید، انتصاب ایشان را از سوی مقام معظم رهبری تبریک گفته آمادگی هر گونه همکاری نمایندگان با ایشان را مورد تأکید قرار دادند.


نمایندگان مردم استان مهمترین مسئاله حیاتی استان را انتقال خط دوم آب به استان اعلام کردند و و خواستار حمایت جدی امام جمعه یزد در این راستا گردیدند.


لزوم تعامل بیشتر مسئولان استان و استفاده از نظرات مشورتی نمایندگان درتصمیمات کلان استان ، موضوع اشتغال ، خشکسالی ، اجرای طرح مهندسی فرهنگی ،توجه به مناطق محروم ، توجه به مسائل فرهنگی و حوزه های علمیه، رعایت اخلاق ، ادب و تواضع با مردم ، اجرائی شدن سند ملی توسعه استان ، تغیرات در حوزه های انتخابیه و ایفاء نقش محوری نماینده ولی فقیه در استان در روند توسعه همه جانبه استان از موضوعات مطرح شده در این دیدار دو ساعته با آیت الله ناصری بود.


در ادامه آیت الله ناصری با اشاره به شرایط فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری از اقدامات انجام شده برای تحول فرهنگی و دینی استان توضیحاتی ارائه نمود. امام جمعه جدید یزد با توجه با ساختار آموزشی آموزش و پرورش و تأکید فراوان بر فراگیری علوم ، این روند را درراستای هویت بخشی و استقلال فکری دانش آموزان نا موفق ارزیابی کرد و لزوم توجه به تعمیق باورهای دینی و فکری دانش آموزان را متذکر شد.


نماینده رهبری در استان همچنین لزوم داشتن سعه صدر و تحمل درمردم و افزایش تعقل وعدم پرداختن به مسائل جزئی را مورد تأکید قرار داد.


وی موضوع انتقال آب استان را موضوع حیاتی استان بر شمرد و خواستار تعامل نمایندگان استان با استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری شد . آیت الله ناصری استفاده از نیروهای پرتوان در مسئولیت ها را امر اجتناب ناپذیر دانست و از نمایندگان مجلس خواست تا با ارائه طرحی مانع از هدررفتن ظرفیت های انسانی و مدیریتی در کشور شوند.


امام جمعه یزد طرح های موجود در زمینه اشتغال را ناکارآمد ارزیابی کرد و اظهار داشت با این روند مشکل اشتغال کشور مرتفع نمی شود و لازم است طرحی نو توسط وزارت تعاون در زمینه تولید و اشتغال های خانگی ارائه گردد.


نماینده مقام معظم رهبری در استان تقوی الهی برای نمایندگان مجلس درزمان حضوردرمجلس و قبل از آن و جلب رضایت الهی را سازکارلازم برای خدمت به مردم و کشور ارزیابی کرد.


در ادامه این دیدار نمایندگان با حضور در بیت سومین شهید محراب آیه ا... صدوقی و ملاقات با فرزند امام جمعه فقید یزد یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=37610_67.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا