نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی : شروع عملیات گاز رسانی به بافق عید فطر یا اوایل هفته دولت شروع می شود

بافق علی حسن پور:یزدفردا :کاظم فرهمند در جلسه شورای اداری بافق گفت: بنا به دستور وزیر نفت مبلغ 450 میلیارد ريال بابت گاز رسانی به بافق اختصاص داده شده است.




دومين جلسه شوراي اداري شهرستان بافق صبح روز دوشنبه مورخ 17/5/90 در محل سالن اجتماعات فرمانداري بافق با حضور امام جمعه، کاظم فرهمند نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان بافق برگزار شد.


فرماندار بافق در ابتدا ماه مبارك رمضان و روز خبرنگار را تبريك گفت و به بيان دستور كار جلسه پرداخت.


حسین ندافیان در ادامه با توجه به قرارگرفتن در سال جهاد اقتصادي كه به كلام رهبر معظم انقلاب حضرت آيه ا... العظمي خامنه اي (مدظله العالي) بدين نام مزين گشته است تاكيد نمود مسئولين همراهي و همكاري لازم را درخصوص تحقق اهداف جهاد اقتصادي داشته باشند.


ندافیان در ادامه به برنامه هاي نيمه سال جاري از جمله سرشماري نفوس و مسكن و انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و تلاش، همدلي و مساعدت كليه مسئولين را در راستاي جذب سرمايه گذاري و تسهيل در امور زيربنايي مرتبط با سرمايه گذاري در شهرستان را خواستار شد.


فرماندار بافق ، فرمانداري را به عنوان دستگاه عالي نظارتي شهرستان تلقي نموده و اظهار داشت: اهرم نظارتي فرمانداري به روند اجراي برنامه هاي ادارات بيش از پيش ادامه خواهد داشت و دو تن از کارشناسان این فرمانداری به عنوان ناظر فرمانداري در روزهاي شبنه، دوشنبه و چهارشنبه از ادارات بازديد به عمل خواهند آورد.


ندافیان در ادامه به كارهاي مهم صورت گرفته در شهرستان اشاره کرد و افزود : اولین قدم در راستاي تقويت بنيه كارشناسي و تلاش تا حصول توسعه همه جانبه شهرستان ، كارگروه توسعه شهرستان راه اندازی شد قدم دوم سهم شهرداري از محل ماليات برارزش افزوده واحدهاي صنعتي و معدني و ساير شركتهاي مستقر در شهرستان اخذ شد كه این کار مقدمات رشد و آباداني شهر را فراهم خواهند نمود.


امام جمعه بافق نيز در ادامه ضمن خيرمقدم به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تبریک ماه مبارك رمضان اظهارداشت: در اين ماه بيش از پيش خدمت به محرومين جامعه مد نظر قرار گيرد.


حجه الاسلام والمسلمین سلیمانی در ادامه مسئله گازرساني به بافق و تعيين حوزه انتخابيه را یادآور شد و از نماینده مردم در مجلس خواست با وزیر نفت ملاقاتی داشته باشد تا آرزوی چندین ساله مردم بافق تحقق پیدا کند.


پس از صحبتهاي امام جمعه محترم، برخي از مسئولين شهرستان به بيان مشكلات و ايراد سئوال از نماينده محترم مجلس پرداخته و خواستار رسيدگي به مسائل و مشكلات حيطه مديريت خود شدند.


کاظم فرهمند نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي نيز در این جلسه ضمن تبريك ماه مبارك رمضان و روز خبرنگار، انتصاب حسین ندافيان را به عنوان فرماندار بافق را تبريك گفته و همفكري، همدلي مردم، مسئولين و صاحبنظران را در راستاي رشد و توسعه شهرستان خواستار شد.


فرهمند با اشاره به فعالیتهای انجام گرفته در زمينه گازرساني خطاب به مسئولین شهرستان گفت:در تاریخ 29/4/90 به همراه استاندار یزد دیداری با وزیر نفت در وزارتخانه داشتیم که تبعات اجرایی نشدن مصوبه گازرسانی به بافق را شرح داده که پس از بحث و تبادل نظر نهایتا با دستور کتبی مهندس علی آبادی و تماس تلفنی ایشان با اوجی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران مقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده کلنگ این مصوبه زده و کار عملا شروع شود که به دنبال آن طی دستور مدیر عامل شرکت ملی گاز به شرکت گاز استان مبلغ 450 میلیارد ريال بابت گاز رسانی به بافق اختصاص داده شد که انشاءا... در اوایل هفته دولت یا عید فطر کلنگ این مصوبه نیز به زمین خورده و آرزوی دیرینه مردم بافق تحقق پیدا خواهد کرد .



در پایان جلسه فرهمند به سوالات مسئولین شهرستان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی ، کارخانه کاشی ، کارخانه کود شیمیایی ، حوزه انتخابیه و بودجه عمرانی شهرستان پاسخ داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا