یزدفردا:نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد اظهار داشت: خبرنگاران متعهد، طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی هستند که همواره با تلاش وافر خود، جهان را با قداست و راستی در هم آمیختند تا آنچه را که به دیگران عرضه می دارند رنگ خدائی به خود گیرد.

کاظم فرهمند افزود: انتقال صحیح اخبار به افکار عمومی، توان درک اقشار مختلف جامعه را ارتقاء می بخشد و از این رو، حفظ حرمت قلم و رعایت حریم این حرفه شریف در جامعه، بر همگان ضروری است.

به گفته وی،این عزیزان در ایفای وظائف قانونی خود در حیطه اطلاع رسانی، همراه با تعهد، بصیرت ،آگاهی و در مدار انصاف و اخلاق حرکت نموده اند و راه شکوفائی دانش و توسعه پایدار کشور را هموار ساخته اند.

فرهمند افزود: روز خبرنگار روز تقدیر و تشکر از صاحبان اندیشه و فعالان عرصه خبررسانی است و لذا تقارن این روز با ایام ماه مبارک رمضان را به خبرنگاران عزیز تبریک گفته و برای تمامی خبرنگاران شریف میهن اسلامی که در راه اعتلای فرهنگ دینی و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش می کنند، سر بلندی و توفیق خدمت صادقانه را از خداوند متعال در خواست می کنیم.

وی افزود: امیدواریم که در سایه توجهات حضرت حق و در راستای رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضور موثر خبرنگاران عزیز منشأ خدمات ارزشمند و به یاد ماندنی باشد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا