کاظم فرهمند:

افزایش نظارت‌ها نگرانی مردم از افزایش قیمت‌ها را برطرف می‌کند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که افزایش نظارت بر عملکرد مراکز فروش کالاها می‌تواند از افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جلوگیری کند،‌ گفت: یکی از مشکل‌ها و نگرانی اساسی مردم عدم ثبات قیمت کالاهای مورد نیاز است که مسئولان اجرایی باید این مشکل را برطرف کنند.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت ، با بیان این که همواره با آغاز سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مردم برای تأمین کالاهای مورد نیاز خود با نگرانی‌هایی روبه‌رو هستند، ‌تصریح کرد: دولت می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق نگرانی مردم را در آستانه فرا رسیدن این ماه الهی برطرف کند.


نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای مناسب برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ایجاد بازارچه‌ها و تقویت تعاونی‌ها دولتی و همچنین افزایش نظارت بر عملکرد مراکز فروش کالاها می‌تواند از افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم جلوگیری کند.


وی ادامه داد: یکی از مشکل‌ها و نگرانی اساسی مردم عدم ثبات قیمت کالاهای مورد نیاز است که مسئولان اجرایی می‌توانند با برنامه‌ریزی و نظارت مناسب این مشکل را برطرف کنند.


نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: اقدام‌های مسئولان وزارت بازرگانی در برپایی نمایشگاه‌ کالاهای مورد نیاز مردم ویژه ماه مبارک رمضان یکی از راهکارهای مناسب برای برطرف کردن نگرانی مردم در آستانه فرا رسیدن این ماه الهی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا