شرق ابرکوه و بخش بهمن گاز دار شد+تصویر

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:معاون شرکت گاز استان یزد در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به بخش بهمن گفت: تاکنون30 روستای ابرکوه از نعمت گاز بهره مند شده اند.

عزیزالله مولودی افزود: در دو هفته آینده نیز، چند روستای دیگر نیز از این نعمت بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: کار گازرسانی به چند روستای باقیمانده شهرستان نیز ، بزودی آغاز می شود.

مولودی افزود: گازرسانی به شهرستان ابرکوه، به واسطه بافت سنگی، مشکلات خاصی را به دنبال داشت که با پیگیری مسئولان و صبر مردم، این اقدام مهم به انجام رسید.

وی اضافه کرد: مردم با پرداخت به موقع قبوض گاز خود، زمینه را برای استفاده دیگر هم استانی های خود که تاکنون از این نعمت بهره مند نشده اند، فراهم سازند.

نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد نیز در این مراسم گفت: زحمات کسانی که با تلاش در عرصه گازرسانی، یاور مردم بوده اند قابل تقدیر است.

کاظم فرهمند اظهار داشت: از مسئولان انتظار داریم که کار گازرسانی به دیگر روستاهای این شهرستان را نیز تا آخر سال جاری، به اتمام برسانند.

فرهمند افزود: بسیاری از نقاط حوزه انتخابیه نیز از این نعمت بی بهره اند و امیدواریم که هر چه سریع تر شاهد گازرسانی به این مناطق باشیم.

بخشدار بخش بهمن نیز اظهار داشت:پروژه گازرسانی به این بخش، یکی از بزرگترین پروژه های اجرا شده در تاریخ بخش بهمن است.

خلیل اکرمی افزود: گاز رسانی به بخش بهمن، یکی از خدمات ارزنده نظام اسلامی به مردم محروم این منطقه است.

شایان ذکر است که امروز با حضور مسئولان گاز استان یزد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، مردم روستاهای شرق ابرکوه، شامل 6 روستا و 650 خانوار و قسمت عمده ای از بخش بهمن، با 13000 جمعیت از نعمت گاز بهره مند شدند.

بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای شرق ابرکوه با صرف اعتباری معادل 32 میلیارد و 330 میلیون ریال، شامل 29 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و 17 کیلومتر شبکه فلزی، نصب و راه اندازی 3 ایستگاه TBS و نصب یک ایستگاه CGS صورت پذیرفته است و 568 عدد انشعاب نیز در این روستاها نصب گردیده است.

بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای بداف،رحمت آباد،خرم آباد، هک، شهرآباد و شهر مهردشت از بخش بهمن نیز، با صرف اعتباری معادل 52 میلیارد و 370 میلیون ریال صورت پذیرفته است که، شامل 56 کیلومتر شبکه پلی اتیلن، 30 کیلومتر شبکه فلزی، نصب یک ایستگاه CGS و نصب و راه اندازی 5 ایستگاه TBS می باشد و 1259 عدد انشعاب نیز در این مناطق نصب شده است.

بهره برداری از گازرسانی به شرق ابرکوه، در خانه پدر شهید مرتضی عابدی و شروع بهره برداری از گاز در بخش بهمن نیز، در محل امامزادگان سید احمد و سید محمود صورت پذیرفت.http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=364513.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا