بررسی روند اجرائی تدوین سند توسعه شهرستان خاتم با حضور نماینده مردم خاتم

رستگار خبرنگار شهرستان خاتم:روند اجرائی تدوین سند توسعه شهرستان خاتم با حضور نماینده مردم درمجلس شوراي اسلامي برگزار شد

جلسه تهیه و تدوین سند چشم انداز و توسعه شهرستان خاتم در محل سالن فرمانداری خاتم با حضور مهندس كاظم فرهمند برگزار شد.

در این جلسه نماينده مردم خاتم درمجلس شوراي اسلامي جهت دادن و آینده نگری در کلیه مباحث مرتبط با شهرستان از جمله مباحث اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی را با اهمیت ذکر کرد و اظهار داشت: سند چشم انداز و توسعه شهرستان خاتم گام مهمی است در راستای مطالعه وضع موجود شهرستان و برنامه ریزی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای آینده شهرستان که با جامع نگری و برنامه ریزی دقیق اهداف و برنامه های شهرستان برای سالیان متوالی مشخص ، برنامه ریزی و اجرایی گردد.


مهندس فرهمند نکته مهم در تدوین سند توسعه و چشم انداز شهرستان خاتم را با توجه به كشاورزي ، صنعت وگردشگري عنوان کرد و اظهار داشت برنامه چهارم توسعه و همچنین برنامه پنجم که در دست تدوین است می بایست ابعاد گوناگون آن در تدوین سند توسعه شهرستان مدنظر قرار گیرد.


عضو کمیسیون كشاورزي مجلس اظهار امیدورای کرد: با تشکیل جلسات مستمر و زمان بندی شده مشاور با مسئولان فرمانداری ، نخبگان و صاحب نظران ، سند چشم انداز شهرستان را در زمان مقرر تدوین و به تصویب نهائی برسانند. وي همچنين از د ست اندرکاران و مجریان تدوین سند توسعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست فرمانداري خاتم هم در اين نشست تدوين سند چشم انداز توسعه شهرستان ضمن تشريح موقعيت جغرافيايي اين شهرستان افزود: در شهرستان خاتم ظرفيتهاي فراواني وجوددارد كه درصورت توجه ويژه به آن ، مي توانيم شاهد رشد وبالندگي روز افزون تمامي حوزه هاي شهرستان باشيم.

غلامرضا عطايي با اشاره به پتانسيل هاي گردشگري خاتم اظهارداشت: درشهرستان خاتم جاذبه هاي تاريخي وطبيعي مهمي وجود دارد

وي با قدرداني از مشاوران و اعضاي تدوين سند توسعه ، تحقق وپژوهش بيشتر دراين خصوص را خواستار شد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا