مهندس فرهمند:

روستاها، اولویت نخست در ساخت مسکن مهر هستند

یزدفردا :نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس با بیان این که یکی از علت‌های مهاجرت مردم از روستاها نبود خانه‌های مناسب و مقاوم و نبود امکانات رفاهی است، گفت: دولت می‌تواند با ساخت مسکن مهر در روستاها این مشکل را تا حدودی برطرف کند.


"کاظم فرهمند" ا بیان این که شتاب ساخت طرح مسکن مهر در استان یزد بسیار قابل قبول و مناسب است، افزود: اجرای این طرح موجب رضایت عمومی در استان شده است.


نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که طرح مسکن مهر در حوزه انتخابیه هم به خوبی پیش می‌رود، تصریح کرد: از نظر امتیازدهی به شهرستان حوزه انتخابیه برای میزان ساخت واحد‌های مسکن مهر، شهرستان ابرکوه رتبه یک، شهرستان مهریز رتبه دو و شهرستان‌های بافق، خاتم و بهاباد به ترتیب رتبه‌های دیگر را به خود اختصاص داده‌اند.


فرهمند با بیان این که مسئولان باید نظارت بیشتری در ساخت واحد‌های مسکن مهر در استان یزد داشته باشند، افزود: هم‌اکنون متأسفانه در بعضی از شهرستان‌ها ساختمان‌های مسکن مهر به خوبی و اصولی ساخته نشده که این باعث نگرانی مردم شده است.


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان این که دولت باید اولویت خود را برای ساخت مسکن مهر تغییر بدهد، تإکید کرد: هم‌اکنون یکی از دلایل مهاجرت مردم از روستاها نبود خانه‌های مناسب و مقاوم و نبود امکانات رفاهی است، در حالی که دولت می‌تواند با ساخت مسکن مهر در روستاها این مشکل را تا حدودی برطرف کند.


تاکنون حدود ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر در یزد پرداخت شده است؛ هم اکنون ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در استان یزد در دست ساخت است که از این تعداد ۲۳ هزار واحد در شهرها و بقیه در روستاهای استان یزد ساخته خواهد شد.

منبع"خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا