فرهمند:

تغییر محل برگزاری آزمون سراسری به صلاح جوانان منطقه نیست

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس با بیان این که وزارت علوم و تحقیقات امسال اقدام به تغییر محل برگزاری آزمون سراسری کرده است، گفت: این اقدام به هیچ وجه به صلاح داوطلبان نیست.


"کاظم فرهمند" د یادآور شد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امسال محل برگزاری آزمون سراسری را در برخی مناطق از مدارس به دانشگاه‌ها انتقال داده است.


نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که تغییر مکان برگزاری آزمون آثار نامطلوبی بر برگزاری این رویداد مهم دارد، تصریح کرد: این اقدام غیرکارشناسی به هیچ وجه به صلاح جوانان منطقه نیست.


وی با بیان این که بسیاری از دانشگاه‌های در منطقه حوزه انتخابیه از امکانات مناسبی برخوردار نیستند، افزود: بعضی از این دانشگاه‌ها فضای مناسب و سیستم‌های خنک کننده برای برگزاری آزمون سراسری ندارند که این امر باعث از بین رفتن تمرکز داوطلبان هنگام برگزاری آزمون می‌شود.


فرهمند با بیان این که وزارت علوم باید تغییرات خود را براساس کار کارشناسی انجام بدهد، تاکید کرد: این وزارت خانه می‌بایست متناسب با شهرستان‌ها، محل برگزاری آزمون‌های سراسری را انتخاب بکنند.


" کاظم فرهمند" نماینده مهریز، بافت، ابرکوه و خاتم به وزیرعلوم، تحقیقات و فن‌آوری درمورد برگزاری آزمون سراسری درشهرستان خاتم تذکر داد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا