فرماندار ابرکوه در شورای اداری شهرستان خواستار رعایت موازین شرعی و اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع شد

رحیم میرعظیم سرپرستی ابرکوه  :فرماندار ابرکوه در جلسه شورای اداری این شهرستان، خواستار پیگیری جدی تر مصوبات سفرهای دولت به استان یزد در مورد شهرستان ابرکوه گردید.

 فرماندار ابرکوه که در نخستین جلسه شورای اداری بعد از منصوب شدن خود به این سمت شرکت می کرد اظهار داشت: فقط جهت خدمت آمده ام و در خدمت تمامی کسانی هستم که در زیر پرچم ولایت فقیه در راستای آبادانی شهرستان تلاش می کنند.

اسماعیل برزگرزاده افزود: لازم است که آنچه را که باعث رشد و شکوفائی شهرستان می شود به انجام برسانیم و یکی از مواردی که می تواند به این توسعه کمک نماید، تعامل بین ادارات با رعایت مقررات و ضوابط است.

وی از مسئولان ادارات خواست که برنامه های خود را با هدف گذاری و اولویت بندی ارائه نمایند تا از فرصت سوزی ها جلوگیری شود.

برزگرزاده همچنین، انعکاس مشکلات اداری و ارائه راهکارهای مناسب و همچنین بررسی ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف اداری و شناسائی فعایت هائی که در این راستا می بایست به انجام برسد را برخی دیگر از اقدامات لازم در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای شهرستان برشمرد.

وی با اذعان به این مطلب که همگی می بایست با تلاش در جهت کم کردن فاصله این شهرستان با دیگر شهرستان های استان و رفع محرومیت و کسب رضایت مردم بکوشیم افزود: برخی از ادارات دچار روز مرگی و فاقد خلاقیت شده اند که از مدیران ادارات می خواهیم خود موتور محرکه کارکنان اداره زیر مجموعه باشند.

وی با یادآوری این مطلب که هر کس ایجاد نارضایتی کند دچار معصیت شده است، خواستار رعایت موازین شرعی و اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع شد.

ارائه گزارش ماهیانه ادارات به فرمانداری، پیگیری و جذب اعتبارات در طول سال و ارائه طرح های مناسب، اهمیت دادن به جلسات، همراهی و هماهنگی با فرمانداری در خصوص مسائل اصلی شهر، برخی دیگر از درخواست های فرماندار ابرکوه از مسئولان شهرستان بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، با بیان برخی از موارد بودجه 90 و برخی از مصوبات دور سوم هیئت دولت به استان یزد، پیگیری مجدانه مسئولان شهرستان در جهت اجرائی شدن این مصوبات را خواستار شد.

کاظم فرهمند افزود: برخی از مسائل نمی بایست سال جهاد اقتصادی را کمرنگ نماید.

وی همچنین خواستار تلاش بیشتر مسئولان در تمام زمینه هائی که اشتغال را به دنبال دارد گردید.

به گفته فرهمند، بحث هدفمند سازی یارانه ها نیز با وجود برخی از نقائص می بایست جدی گرفته شود و نظارت جدی بر قیمت ها از طرف دولت اعمال گردد.

وی اظهار امیدواری نمود که بتوان با کمک یکدیگر گره های موجود در زمینه اشتغال را بر طرف نمود.

امام جمعه ابركوه نیز اظهار داشت : كار موقعي كه به قصد قربت الي الله و براي خدمت به خلق الله باشد هیچ خستگی ندارد .

حجه الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم حسيني افزود: تمامی مسئولان می بایست از سيره ونگاه معصومين (ع) الگو گرفته و مردم راجذب اخلاق و رفتار خود نمایند .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا