کاظم فرهمند:
خدمت گذاری بیشتر در سال جهاد اقتصادی وظیفه همگان است


کاظم فرهمند در جمع کارکنان صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه با اشاره به فعالیت های بسیار خوب صندوق مهر رضا این شهرستان، تلاش در جهت خدمت گذاری بیشتر در سال جهاد اقتصادی را وظیفه همگان خواند.


نماینده مردم 5 حوزه انتخابیه استان یزد با اشاره به معوقات بسیار پائین این صندوق در ابرکوه، این امر را نشان دهنده اشتغال پایداری دانست که در منطقه توسط این صندوق بوجود آمده است.


فرهمند همچنین از اعلام آمادگی خود در جهت حل مشکلات صندوق مهر امام رضا(ع) ابرکوه، از جمله مسئله افزایش میزان وام مانند دیگر شهرهای استان و حل مشکل زمین جهت ساخت ساختمان نیز خبر داد.


وی همچنین در مورد تسریع در ایجاد شعبه وصول و پرداخت که از نیازهای این صندوق در ابرکوه بوده و از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان یزد نیز می باشد نیز قول پیگیری داد.


رئیس صندوق مهر رضا ابرکوه نیز در این دیدار، با تقدیر از تلاش های مسئولان استانی این صندوق، ایجاد 500 فرصت شغلی در شهرستان را با وجود امکانات بسیار کم ، نشان از توانائی بالای این صندوق در ایجاد شغل در این شهرستان دانست.


اکرمی همچنین در این دیدار به بیان برخی از مسائل و مشکلات این صندوق در شهرستان پرداخت.


کاظم فرهمند همچنین با حضور فرماندار ابرکوه، از یک کارخانه صنایع بسته بندی تحت پوشش صندوق مهر امام رضا در این شهرستان نیز بازدید نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا