دیدار فرهمند با وزیر مسکن و شهرسازی

کاظم فرهمند ، نتیجه دیدار خود با وزیر مسکن و شهرسازی و سرپرست وزارت راه و ترابری را تشریح کرد.

نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد با بیان این مطلب که برخی از مسائل و مشکلات شهرهای حوزه انتخابیه در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت، از پیگیری درخواست 5/3 هکتار زمین توسط شهرداری بافق جهت معوضه طرح های شهرستان، به عنوان یکی از مسائل مطرح شده نام برد که از طرف وزیر دستور پیگیری داده شد.

به گفته فرهمند، همچنین مسائل و مشکلات مسکن مهر مهریز نیز مطرح و قول پیگیری در این زمینه داده شد.

فرهمند افزود: در ارتباط با پروژه طرح تفضیلی شهر ابرکوه که در حال انجام می باشد و سهم 35 میلیون تومانی مسکن و شهرسازی که تاکنون پرداخت نشده نیز دستور لازم از طرف وزیر داده شد.

به گفته وی همچنین در این جلسه، موضوع 320 هکتار بافت قدیمی و فرسوده ای که در شهرستان ابرکوه وجود دارد و جهت ساماندهی نیاز به اعتبار دارد نیز مطرح و از طرف نیکزاد دستور بررسی و مساعدت داده شد.

فرهمند افزود: در این دیدار همچنین با بیان این مطلب که مسکن 1200 واحدی ابرکوه فاقد زیرسازی معابر،آسفالت،فضای سبز،فضای آموزشی،مذهبی و فرهنگی است، حل مشکلات اعتباری در این زمینه را خواستار شدیم که مقرر شد که از محل بودجه آماده سازی این زمین ها، مشکل زیرسازی و آسفالت حل گردد.

به گفته فرهمند در این دیدار، اختصاص اعتبار جهت راه های روستائی در شهرستان های مختلف را نیز خواستار شدیم.

فرهمند افزود: در این زمینه به دستور وزیر،در صورت انجام عملیات زیر سازی توسط استان در روستاهای بالای 50 خانوار که راه آنان فاقد آسفالت می باشد،هزینه آسفالت توسط وزارت راه تأمین خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا