پیام کاظم فرهمند به مناسبت 14 و 15 خرداد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ایام 14 و 15 خرداد پیامی به شرح زیر صادر کرد:

در آستانه فرارسیدن ایامی به سر می بریم که هر یک به نوبه خود در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.

یکی از این روزها 14 خرداد سالروز رحلت ابرمرد تاریخ معاصر ایران، حضرت امام خمینی (ره) و دیگری سالروز قیام مردمی فرزندان این مرز و بوم در خردادماه سال 42 است که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران به شمار می آید.

در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که بدون تردید، تاریخ شیعه پس از پیامبر و ائمه معصومین(ع)، شخصیتی مانند او سراغ ندارد.

فقیهی جامع الشرائط،عالمی وارسته و دانشمندی تمام معنا ،که اندیشه های بلند و گرانسنگ وی، چراغ راه هر جوینده حقیقت طلبی است.

آری امام خمینی کبیر، دریائی از معرفت و عشق انسان های مجاهدی است که در پرتو رهبری ها و رهنمودهای ارزنده ایشان،پرده های سیاه و ظلمانی را کنار زده و نور و روشنائی را برای مردم این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

قیام مردمی 15 خرداد ماه نیز که زمینه ساز انقلاب اسلامی سال 57 را موجب شد، یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرهای پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه های زلال خود به نظاره نشستند.

با گرامیداشت قیام مردمی 15 خرداد، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و تمامی شهیدان راه حق، از مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص مردم استان یزد و بویژه مردم حوزه انتخابیه، جهت شرکت در مراسم این ایام دعوت به عمل می آورم تا بار دیگر با آرمان های آن امام عزیز میثاقی دوباره ببندیم و چون همیشه گوش به فرمان او باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا