بازدید نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی ابرکوه و مهردشت از مجلس شورای اسلامی


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا : اعضای شورای شهر ابرکوه و دوتن از کارشناسان شهرداری این شهر، به همراه شهردار و شورای شهر مهردشت مجلس شورای اسلامی بازدید نمودند.


در این بازدید که با هماهنگی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت، حاضران با حضور در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات شهرستان را با کاظم فرهمند در میان گذاشتند.


مسائل و مشکلات تکمیل پروژه 1200 واحدی مسکن مهر ابرکوه و تأسیسات مورد نیاز و همچنین فضاهای مورد نیاز آموزشی،فرهنگی و پارک و فضای سبز این پروژه، از جمله مسائل مطروحه در این دیدار بود.


پیگیری حل مشکل زمین های بدون سند که امکان صدور پروانه در مورد آنان وجود ندارد و پیگیری تسریع در طرح تفضیلی شهر ابرکوه نیز از جمله دیگر مسائلی بود که با حضور نمایندگان مردم ، با نماینده مجلس در میان گذاشته شد.


مشکل تکمیل ورودی ابرکوه از سمت یزد که در سفر رهبر معظم انقلاب با اختصاص مقداری از اعتبار مورد نیاز ، به مرحله اجراء رسید و در حال به جهت نبود اعتبار کافی به صورت نیمه تمام رها شده است و مشکل نبود درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان ابرکوه نیز برخی دیگر از موضوعات مورد بحث را تشکیل می داد.


بازدید از برج میلاد نیز یکی دیگر از برنامه های این سفر یک روزه بود.

سرویس عکس یزدفردا :

عکس:حسین حاتمی



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا