فرهمند:

مسئولان اجرایی احساس مسئولیتی در مقابل تذکرات کتبی ندارند

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس با بیان اینکه حدود پنجاه درصد تذکرات کتبی حوزه انتخابیه‌اش اجرایی نشده است، گفت: مسئولان دولتی در قبال تذکرات کتبی هیچ تعهدی ندارند.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت ، با بیان اینکه حوزه انتخابیه ما با مشکلات فراوانی در بخش عمران، بهداشت و درمان و... مواجه است، گفت: مسئولان دولتی به تذکرات کتبی و به مشکلات حوزه انتخابیه هیچ توجهی نمی‌کنند.


نماینده مردم مهریز، بافق ، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در سه سال اخیر حدود پنجاه درصد تذکرات کتبی حوزه انتخابیه اجرایی نشده است.


فرهمند درباره مهم‌ترین مشکلات حوزه انتخابیه خود، توضیح داد: کمبود بیمارستان و درمانگاه، کمبود آب و خشکسالی‌های پی در پی و نبود اشتغال برای جوانان از مهم‌ترین مشکلات حوزه انتخابیه است.


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس با بیان اینکه تنها راه‌حل اجرایی شدن تذکرات کتبی حوزه انتخابیه از سوی مسئولان دولتی تشکیل جلسات با برنامه مشخص است، یاد‌آور شد: تنها راه چاره برای اجرایی شدن تذکرات کتبی حوزه انتخابیه از سوی مسئولان دولتی تشکیل جلسات مشخص است به این صورت که مسئولان دولتی در قبال هر تذکری که دریافت می کنند باید برای حل آن مشکل با نماینده مربوطه و مسئولان استانی جلسه‌ای را تشکیل بدهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا