کاظم فرهمند:

بیانات رهبری راهگشای همیشگی نمایندگان است

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:نماینده 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس را مانند همیشه راهگشا خواند.

کاظم فرهمند اظهار داشت: بیانات رهبر انقلاب و راهنمائی های ارزنده ایشان همیشه چراغ راه نمایندگان در انجام وظیفه خطیر نمایندگی بوده است.

به گفته فرهمند ، معظم له در این دیدار از مواضع مجلس در مقابل دشمنان اسلام و به خصوص آمریکا تشکر نمودند که این مسئله وظیفه نمایندگان را در استمرار این مسیر خطیر تر می سازد.

وی با اشاره به عملکرد مجلس در 3 سال گذشته، که همواره حمایت های بی دریغ خود از مظلومین و مسلمانان جهان را به نمایش گذاشته است افزود: این نهاد چونان گذشته در مقابل قدرت های استکباری خواهد ایستاد.

فرهمند با اشاره به فرمایشات رهبری که از تلاش همیشگی دشمن در جهت تضعیف اقتصاد ایران، ایجاد اختلاف بین مسئولین و کمرنگ شدن اعتقادات سخن به میان آوردند افزود: وظیفه همگان و بویژه نمایندگان مجلس ،رفع دغدغه های رهبر انقلاب است و در این زمینه، مجلس می بایست با توجه به سال جهاد اقتصادی و با همدلی و همکاری تمامی دلسوزان نظام، با ایجاد زمینه های اشتغال و استفاده از علوم و فنون جدید در اجرای طرح و پروژه ها ،افزایش تولید و ایجاد زمینه های صرفه جوئی در مصرف نهاده ها، زمینه را هر چه بیشتر جهت توسعه ایران اسلامی فراهم نموده و نقشه کسانی را که با طرح اختلاف در بین مسئولان، در جهت ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی تلاش می کنند نقش بر آب نماید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام رهبری در مورد طرح نظارت بر نمایندگان اظهار داشت:اعتقاد داریم که تمامی ارگان ها نیاز به نظارت دارند و این نظارت نه تنها در جهت تضعیف نیست، بلکه قدرت مجلس و اعتماد مردم به مجلس را نیز بالا می برد و جلوی برخی از نواقص نیز گرفته خواهد شد و این نظارت که توسط خود مجلس نیز اعمال می شود در افزایش کارائی مجلس نیز نقش ارزنده ای دارد.

وی با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب که در سال پایانی کار مجلس، در فعالیت ها رکود ایجاد نشود، خاطر نشان ساخت : مطمئنأ نمایندگان مردم به حسب وظیفه ای که بر عهده گرفته اند و تا زمانی که این مسئولیت را به عهده دارند در جهت تصویب قوانین و حل مشکلات تلاش خواهند نمود و در سال پایانی کار مجلس نیز، این تلاش ها بیش از پیش خواهد بود .

وی همچنین خاطر نشان ساخت : اهداف نظام جمهوری اسلامی همیشه با تکیه بر محرومان به پیش رفته است و این قشر، بیشترین حمایت را از انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف از خود نشان داده اند و مجلس نیز می بایست بیش از گذشته در رفع محرومیت از محرومین تلاش نماید.

فرهمند افزود: رهبر معظم انقلاب به حق در مورد افتادن نمایندگان در دام سرمایه داران دغدغه خود را بروز دادند، زیرا افتادن در دامان صاحبان سرمایه، از شأن نمایندگان می کاهد و اگر می خواهیم که به وظیفه خود عمل نمائی، می بایست به دنبال محرومانی باشیم که تمامی هستی خود را در طی این سال ها به پای انقلاب ریخته اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا