فرهمند برای چهارمین سال متوالی، به عنوان نائب رئیس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی برگزیده شد

یزفردا:ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی برای سال چهارم مشخص شد

نماینده مردم شریف 5 حوزه انتخابیه استان یزد برای چهارمین سال متوالی، به عنوان نائب رئیس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی برگزیده شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی از برگزاری انتخاباتی در نشست امروز این کمیسیون برای تعیین ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی در سال چهارم فعالیت مجلس هشتم خبر داد.

"عیسی جعفری"در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از ابقای ۵ نفر از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی در انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون در نشست امروز خبر داد.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی در اجرای ماده ۴۹ آیین نامه داخلی مجلس با رأی مخفی انجام شد و در این انتخابات تمام اعضای هیئت رئیسه سابق به جز دبیر اول کمیسیون برای سال چهارم نیز انتخاب شدند.

وی همچنین افزود: بر اساس انتخابات امروز (سه شنبه ۱۰ خرداد) کمیسیون کشاورزی ترکیب هیئت رئیسه این کمیسیون برای سال چهارم فعالیت مجلس هشتم عباس رجایی به اتفاق آرا به عنوان رئیس و احمدعلی کیخا و کاظم فرهمند با کسب آرای مساوی و با قید قرعه به عنوان نایب رئیس اول و دوم کمیسیون انتخاب شدند.

در این نشست همچنین عیسی جعفری با اکثریت آراء به عنوان سخنگوی کمیسیون کشاورزی برای سال چهارم انتخاب شد و جلال محمودزاده و سیدعلی محمد بزرگواری نیز با کسب اکثریت آرا بعنوان دبیر اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.



 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا