دیدار فرهمند نماینده 5 شهر استان یزد با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور

یزدفردا :در دیدار مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشوربا فرهمند نماینده 5 شهر استان یزد مسائل و مشکلات درمانگاه های تأمین اجتماعی 5 شهر استان یزد  بررسی شد

  نماینده 5 شهرستان استان یزد با اعلام اینکه در جلسه با مدیر عامل تأمین اجتماعی کشورمسائل و مشکلات درمانگاه های تأمین اجتماعی حوزه انتخابیه در میان گذاشته شد، نتایج این دیدار را برشمرد.

به گفته کاظم فرهمند، در این جلسه، مسئله درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان خاتم با وجود 13 هزار عضو و فاصله 250 کیلومتری تا مرکز استان مطرح گردید و مقرر گردید که با عنایت به مصوبه هیئت دولت، از محل فروش املاک مازاد، در این مورد اقدام شود.

نماینده 5 شهرستان استان یزد افزود: قبلأ در مورد راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان ابرکوه با 25000 عضو پیگیری های بسیاری صورت پذیرفته بود و از طرف این سازمان، با شرط واگذاری ساختمان، تأمین نیروهای مورد نیاز و تقبل هزینه 5 ساله از طرف شهرستان، با راه اندازی این درمانگاه موافقت شده بود.

به گفته فرهمند ، با توجه به اینکه این امر برای شهرستان مقدور نبود، در دیدارقبلی با وزیر رفاه و با دستور وی ،موضوع به هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی ارجاع شده بود تا در صورت تصویب، این هزینه ها از طریق شرکت های خدماتی تأمین گردد که این امر در هیئت مدیره مطرح و مورد تصویب قرار گرفته بود و در جلسه با وزیر رفاه موضوع به اطلاع ما رسید.

فرهمند افزود: موضوع ایجاد درمانگاه پلی کلینیک تخصصی شهرستان بافق نیز که از مصوبات دور دوم سفر دولت به استان یزد بود از دیگر موضوعات مطروحه بود و مقرر شد که برنامه ریزی احداث این درمانگاه از محل فروش املاک مازاد صورت پذیرد.

به گفته فرهمند، همچنین در خواست بیمه شدگان بافق با جمعیت 40 هزار نفری ،مبنی بر استفاده از چشم پزشک و ارتوپد نیز مطرح گردید و مقرر گردید تا در قالب جذب نیروهای طرحی و با موافقت وزارت بهداشت و درمان این خواسته عملی گردد.

فرهمند افزود: در خصوص استقلال اداره تأمین اجتماعی بهاباد نیز موضوع مطرح و مقرر گردید که موضوع از نظر سطح بندی و واجد شرائط بودن مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه را، ایجاد پلی کلینیک تخصصی و افزایش ساعت کار درمانگاه مهریز عنوان نمود که مقرر شد که موضوع از لحاظ سطح بندی مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته فرهمند، همچنین در دیدار با مدیر عامل تأمین اجتماعی کشور، موضوع ارائه خدمات تأمین اجتماعی توسط شرکت سنگ آهن بافق نیز مطرح و مقرر گردید که مسئله در هیئت مدیره تأمین اجتماعی کشور مورد بررسی قرار گیرد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا