کاظم فرهمند:

اعتبار وام‌های کشاورزان یزدی را اختصاص دهید

نماینده مردم بافق و مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس از عدم تخصیص اعتبار وام‌های کشاورزی برای یزدی‌ها انتقاد کرد و پرداخت هر چه سریع‌تر آن را از سوی ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه کشور خواستار شد.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت در تشریح تذکر کتبی خود به رئیس‌جمهوری، توضیح داد: در سفر سوم هیئت دولت به استان یزد، اعضای هیئت دولت پیشنهادم را پذیرفتند که مصوبه‌ای برای کشاورزان یزدی به همراه داشت.


نماینده مردم بافق و مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خشک‌سالی‌های اخیر، موجب وارد آمدن خسارت‌های فراوانی به کشاورزان یزدی شده و دولت برای حمایت از این کشاورزان و برون رفت از بحران خشک‌سالی تصمیم به اعطای وام و تسهیلات کشاورزی گرفت.


وی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی در تأمین اعتبار خسارت‌های وارده بر کشاورزان به علت خشک‌سالی سال گذشته نقشی ندارد، تصریح کرد: محل تأمین اعتبار وام‌های کشاورزی از ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه خواهد بود.


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، اظهار کرد: ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه زیر نظر "ابراهیم عزیزی" معاون معاونبرنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری است و نوک پیکان تذکر کتبی‌اش به رئیس‌جمهوری را به سمت عزیزی خواند.


"کاظم فرهمند" صبح روز سوم خردادماه جاری در صحن علنی مجلس، در تذکری کتبی به رئیس‌جمهوری تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت وام کشاورزان استان یزد از مصوبات سفر سوم هیئت وزیران به استان یزد را خواستار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا