تذکر کتبی فرهمند به رئیس جمهور:

دولت از زیر بار توسعه کارخانه‌های لوکوموتیو بافق شانه خالی نکند

نماینده مردم بافق در مجلس با تأکید بر این که کار توسعه کارخانه‌های لوکوتیو بافق باید هر چه سریع‌تر صورت بگیرد، واگذاری اجرای این طرح به بخش خصوصی را شانه خالی کردن دولت از مصوبه سفر استانی خود به یزد خواند.

"کاظم فرهمند" در تشریح تذکر کتبی خود به رئیس‌جمهوری، گفت: در سفر اول هیئت دولت از مصوبه‌های مهم، توسعه کارخانه‌های تعمیرات لوکوموتیو بافق بود که این مسئله هرگز اجرایی نشده است.

نماینده مردم بافق و مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در سفرهای دوم و سوم هیئت دولت بر گسترش کارخانه‌های تعمیرات لوکوموتیو تأکید شد، اما تا کنون اقدامی برای توسعه آن صورت نگرفته است.

وی، واگذاری اجرای این طرح به بخش خصوصی را ثمربخش نخواند و اظهار کرد: در سال ۸۶ که این پیشنهاد، تبدیل به مصوبه شد، قرار بود بخش دولتی مجری آن باشد، ولی حالا دولت از زیر کار شانه خالی کرده و آن را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، توسعه کارخانه‌های لوکوموتیو بافق را موجب ایجاد اشتغال برای مردم حوزه انتخابیه خود برشمرد.

"کاظم فرهمند" صبح روز سوم خرداد ماه جاری در صحن علنی مجلس در تذکری کتبی به رئیس‌جمهوری، توسعه کارخانه‌های لوکوموتیو شهر بافق را از سوی بخش دولتی خواستار شد.




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا