بازديد مهندس فرهمند  نماينده مردم 5شهرستان از كانون فرهنگي هنري شهيد رجايي مهریز

یزدفردا -فرهمند:كانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد تقويت شوند

 نماينده مردم شهرستان هاي مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي گفت: كانون هاي فرهنگي هنري در سطح مساجد بايد بيش از گذشته تقويت و حمايت شوند.

كاظم فرهمند در جريان بازديد از كانون فرهنگي هنري شهيد رجايي و كتابخانه و خانه ديجيتال اين مركز در جمع فرهنگيان و دانش آموزان با اشاره به جايگاه مسجد و نقش آن در فعاليت هاي فرهنگي در نظام اسلامي افزود: مسجد از مهمترين سنگرهاي تاثير گذار اسلامي است و بايد با حمايت از كانون هاي فرهنگي هنري مساحد ، اين پايگاه اصلي انقلاب ، تقويت شود .
وي خاطر نشان كرد: بدون شك ، حضور نسل جوان در سطح كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مي تواند آنها را در مقابل تهديد نرم فرهنگي دشمنان مصون نگه دارد .
نماينده مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: طي سال هاي اخير هم در زمينه ايجاد اين كانون ها و هم تقويت و تخصيص امكانات و تجهيزات آنها توسط دولت ، گام هاي خوبي برداشته شده است .
فرهمند گفت: بايد اين حمايت ها چه از لحاظ مادي و هم از لحاظ معنوي ، روز به روز بيشتز شود ، چرا كه انسجام فعاليت هاي فرهنگي و هنري در مسجد و جذب جوانان بسيار موثر است .
وي از فعاليت هاي صورت گرفته قدرداني كرد و تاكيد نمود: مجلس در خصوص حمايت از بخش فرهنگي و فعاليت هايي كه در راستاي تقويت اينگونه كانون ها صورت مي گيرد ، مضايقه نمي كند.
شهرستان مهريز 45 كانون فرهنگي و هنري مساجد دارد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا