پیام کاظم فرهمند به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر

در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، حوادثی به چشم می خورد که در آن لوح های زرین افتخاری بر تاریخ سراسر افتخار این مرزوبوم آویخته شده است.

در این میان، آزاد سازی خرمشهر عزیز، نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می اید که با مدد الهی و با صلابت و از خود گذشتگی رزمندگان رشید اسلام، به منصه ظهور رسید.

آری، فتح خرمشهر یادآور حماسه خورشید جویان و حق طلبان، همان شهیدان ،جانبازان و رزمندگان دلداده و عزیزی است که پریار ترین سرمایه هستی خود را به مسلخ عشق بردند تا خاتم بندگی الهی را به تارک زندگی خود نشانند.

آنان که با اقتدا از سرور و سالار شهیدان و آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، نماد و نشان جاودان خود را علمدار پاکباخته آن بزرگوار ،حضرت ابوالفضل(ع) برگزیدند.

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و داستان عشق به ایمان را برای همیشه ماندگار نمودند.

در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، این حماسه ماندگار را همراه با یاد، نام و خاطره ابرمرد تاریخ معاصر، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهیدان و رزمندگان دلیر این مرز و بوم گرامی داشته و بر همه آنان که در صیانت از ارزش های ناب اسلامی قدم بر می دارند درود می فرستیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا