در نشست امروز کمیسیون کشاورزی،
وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی تعیین تکلیف شد

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که کار بررسی لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی در این کمیسیون به پایان رسید، گفت: گزارش نهایی این کمیسیون برای قرائت در صحن علنی آماده شده است.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت  ، تصریح کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه اول خرداد) بررسی لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی را به پایان رساندند.


نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گذشته طرح تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی را بررسی کرده بودند.


وی ادامه داد: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس امروز با نهایی کردن بررسی لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی که دولت به مجلس ارائه کرده بود، گزارش نهایی خود را برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده کردند.


نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: طرح و لایحه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی در مجموع ۱۶ ماده داشت که اعضای این کمیسیون تمام این ماده‌ها را بررسی کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا