فرهمند در جمع هیئت های ورزشی ابرکوه

تیم های ورزشی شهرستان ها از داشتن اسپانسر محرومند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:کاظم فرهمند در جمع مسئولان هیئت های ورزشی ابرکوه ، فضای ورزش را بهترین فضا جهت پر کردن اوقات فراغت ذکر نمود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از قهرمانان ورزشی این شهرستان، تلاش مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان ها را، نه در راستای کسب در آمد، بلکه در راستای رفع نیاز جامعه و اعتلای ایران اسلامی خواند.

وی با بیان این مطلب که، می بایست با فرهنگ سازی توجه به ورزش را در بین صاحبان اندیشه و صاحبان تریبون نهادینه کرد، یکی از راهکارها را استفاده از امکاناتی دانست که در کنار اماکن مذهبی و فرهنگی در امر ورزش وجود دارد.

وی همراه سازی ورزش جسمی به همراه بهره بردن از توصیه های دینی را، علاوه بر داشتن سود معنوی، باعث ایجاد نگاه خاص در افراد تأثیر گذار دانست.

فرهمند با یادآوری این مسئله که شرکت هائی با توان مالی بالا جهت جذب اسپانسردر این شهرستان وجود ندارد، خواستار استفاده از معدود امکانات شهرستان در این زمینه شد و صاحبان صنایع و دست اندرکاران شهرستان را، به امر توسعه ورزش توصیه کرد.

وی همچنین، از مسئولان تربیت بدنی ابرکوه خواست، مشکلات و خواسته های خود را به صورت مکتوب جهت پیگیری ارائه نمایند.

فرهمند همچنین، از اعلام آمادگی خود در جهت شرکت در هرگونه جلسه ای که در راستای حل مشکلات ورزشکاران تشکیل شود نیز خبر داد.

در ابتدای جلسه نیز، رئیس تربیت بدنی ابرکوه با بیان برخی از مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان که عمده آن را مسائل مادی، در بحث عمرانی، اعزام تیم های ورزشی و تشویق ورزشکاران مدال آور و موفق تشکیل می دهد، خواستار توجه ویژه و پیگیری نماینده شهرستان گردید.

مسئولان هیئت های ورزشی نیز در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

فرهمند همچنین در جلسه ورزش بانوان نیز شرکت نمود و ضمن آشنا شدن با مشکلات آنان خواستار تشکیل جلسه ای مستقل در این مورد گردید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا