فرهمند در دیدار از بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه خبر داد

توجه ویژه به بخش بهداشت و درمان در بودجه 90

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:کاظم فرهمند در دیدار از بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه و در جمع مسئولان این بیمارستان اظهار داشت: درتصویب بودجه سال 90 توجه ویژه ای به بخش بهداشت و سلامت جامعه مبذول شده است.

فرهمند افزود: علاوه به اعتبارات پیشنهادی دولت،2000 میلیارد تومان نیز از محل در آمد نفت به این بخش افزوده شد.

وی خاطر نشان ساخت که، به گفته رئیس کمیسیون بهداشت و در مان مجلس، با این اعتبار تمام چالش های بهداشت و درمان کشور قابل حل خواهد بود.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات این بیمارستان، این امر را نتیجه تلاش های انجام شده دانست واز پیگیری رئیس بیمارستان در این زمینه ها تقدیر نمود.

نماینده مردم 5 شهرستان حوزه انتخابیه، ازطرح توسعه این بیمارستان نیز که یکی از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان می باشد، به عنوان یکی دیگر از عواملی نام برد که می تواند به حل مشکلات باقیمانده کمک نماید.

وی همچنین پیگیری این مسئله از جانب مسئولان را نیز خواستار شد.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه نیز در این دیدار، با تقدیر از نقش ارزنده مسئولان علوم پزشکی و بویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پیگیری مشکلات، افزایش رضایت مندی مردم در 6 ماهه پایانی سال را نتیجه این زحمات دانست و از اعتماد مردم به خدمت گذاران خود نیز تشکر نمود.

دکتر سید محمود واعظ پور اظهار امیدواری نمود که با توجه به برنامه هائی که در جهت توسعه فضای بیمارستانی وجود دارد، در آینده شاهد فضائی متناسب تر در بخش های مختلف این بیمارستان جهت خدمت رسانی بهتر به مردم این شهرستان محروم باشیم.

واعظ پور اظهار امیدواری نمود که در بحث توزیع جدید پزشک متخصص در چند ماه آینده نیز بتوان بخش دیگری از نیازهای بیمارستان در این زمینه را پوشش داد.

وی با اشاره به بحث استخدام پرستاران و سهمیه ابرکوه خاطر نشان ساخت: استخدام این پرستاران در حال انجام است و بسیاری از مشکلات در این حیطه نیز برطرف خواهد شد.

واعظ پور خاطر نشان ساخت که با تلاش های انجام پذیرفته، در ظرف دو تا سه سال گذشته، روند بسیار خوبی را در بیمارستان شاهد بوده ایم.

وی رفع محرومیت در بخش بهداشت و درمان این شهرستان را وظیفه ای همگانی ذکر نمود و اظهار امیدواری کرد که بتوان با حفظ روند موجود، در راستای حل مشکلات باقیمانده قدم برداشت.







  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا