انتقاد فرهمند از عدم پیگیری مسئولان ابرکوه  :

روند ایجاد واحدهای صنعتی در شهرستان محروم ابرکوه به کندی پیش می رود


یزدفردا "کاظم فرهمند در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد مصلی ابرکوه، با بیان برخی از مسائل و مشکلات این شهرستان، مسئولان شهرستانی را به پیگیری جدی این مشکلات فراخواند.


به گزارش یزدفردا :وی با بیان این مسئله که اشتغال مهمترین مشکل این منطقه است، کشاورزی را به تنهائی حلال این مشکل ندانست.


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایجاد واحدهای صنعتی بزرگی چون کارخانجات کاشی، پتروشیمی و فولاد مشکل بیکاری را از شهرستان ریشه کن خواهد نمود، از عملی نشدن وعده ها ئی که در راه اندازی این واحدها درچند ساله گذشته، به مردم داده شده است گلایه نمود.


وی با بیان اینکه روند ایجاد این واحدهای صنعتی در شهرستان محروم ابرکوه به کندی پیش می رود، از عدم پیگیری مشکلات از سوی برخی از مسئولان شهرستان انتقاد نمود.


وی انتظار مردم در مورد پیگیری مشکلات را، انتظاری به حق خواند که می بایست به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.


فرهمند با بیان این که قطعأ پیگیری مسئولان شهرستان می تواند به حل مشکل کمک به سزائی بنماید، از آمادگی چندین باره خود جهت همراهی مسئولان در سطح کشور، جهت پیگیری مسائل نیز خبر داد.


فرهمند همچنین از تلاش و پیگیری چند تن از مسئولان شهرستان و از جمله مدیر آب و فاضلاب شهری در مورد شبکه فاضلاب شهری ، بخشدار بخش بهمن ابرکوه در پیگیری جهت اخذ برخی از مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهور به استان یزد و مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان جهت ایجاد کتابخانه استاندارد تقدیر نمود و آن را نمونه ای از تلاش صادقانه در جهت خدمت به مردم شهرستان بیان کرد.


وی با اشاره به طوماری که در جهت حمایت از یک واحد تولیدی بزرگ توسط مردم و در محل در حال تهیه شدن بود افزود: انتظار از مسئولان این است که مشکلات شهرستان را قبل از اینکه در میان مردم مطرح شود پیگیری نمایند.


فرهمن همچنین در این دیدار گزارشی از روند تصویب بودجه 90 به مردم ارائه نمود.


وی با بیان بندهائی از بودجه90 در مورد بخش کشاورزی افزود: در بودجه امسال، نسبت به سال های گذشته ، توجه ویژه ای به بخش کشاورزی شده است که این مسئله، توجه دولت و مجلس به این بخش را نشان می دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا