مدیر کل گمرک دربازدید فرهمند از گمرک بافق :

بعد از مرکز استان گمرک بافق ؛ اولین و تنها نمایندگی گمرک در استان یزد


یزدفردا " نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیر کل گمرک استان و سرپرست فرمانداری بافق و تنی چند از مسئولین محلی شهرستان از گمرک بافق بازدید کردند.


"کاظم فرهمند" در این بازدید با اشاره به اهمیت بالای گمرک در بافق گفت: از سال گذشته نیاز در این دیدم که احداث گمرک در بافق یک امر ضروری است که الحمدا... با تلاش و پیگیری مسئولین این امر به نتیجه رسید .

وی در ادامه به صادرات سنگ آهن بافق از کشور و برخی محصولات کشاورزی از قبیل پسته، روناس اشاره کرد و افزود با توجه به تولید محصولات کارخانجات فولاد و صنایع جوار معدنی در آینده،می توان توجیح اقتصادی احداث گمرک در بافق را برای مسئولان کشوری و استانی یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛مدیر کل گمرک استان در این بازدید گفت: بعد از مرکز استان ، بافق اولین و تنها نمایندگی گمرک استان را به خود اختصاص داده است که این فعلا در بعد صادرات فعالیت خود را شروع و ان شاا... پس از اخذ مجور رسمی گمرک در خصوص واردات کالا و برنامه دیگر در آینده ی نزدیک شاهد رشد و فعالیت هر چه بهتر این نمایندگی باشیم.

"سید اصغر چاوشی زاده" با توجه به پایان یافتن ساختمان گمرک بافق اظهار داشت : پیشرفت فیزیکی ساختمان و اقدامات صورت گرفته درگمرک بافق بسیار مطلوب و در حد انتظار بوده البته برخی مشکلات و نیازها بایستی توسط مجموعه شهرستان مرتفع شود .
وی با اشاره به تامین نیروی تخصصی مورد نیاز توسط گمرک استان یادآور شد:طبق توافقات قبلی تکمیل نیروی انسانی و انجام برخی کارهای جنبی بایستی توسط مسئولین شهرستان پیگیری و مساعدت گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا