فرهمند در دیدار با فرهنگیان ابرکوه:


انتظار از فرهنگیان اظهار نظر و تأثیر گذاری در تمامی امور است

یزدفردا "کاظم فرهمند در دیدار با معلمان و بازنشستگان فرهنگی ابرکوه، انتظار مردم و مسئولان از فرهنگیان را تأثیر گذاری آنان در مسائل اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور ذکر نمود.


نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار، با بیان این مطلب که دانش آموزان بیشترین وقت خود را در واحدهای آموزشی می گذرانند، تأثیر گذاری آموزش و پرورش و معلمان بر دانش آموزان را، بیشتر از خانواده ها ذکر نمود.


وی انتظار از فرهنگیان را، عدم بسنده کردن آن ها به امر تعلیم و تربیت ذکر نمود و یا دآور شد: انتظار این است که معلمان بتوانند نقش موثری در مورد شهرستان خود و کشور داشته باشند و در مورد مسائل مختلف اظهار نظر نمایند و همچنین نظرات خود را به اطلاع مسئولان و نمایندگان خود برسانند.


فرهمند از جلسات منظم قرآنی که توسط فرهنگیان تشکیل می شود، به عنوان مکان هائی ذکر نمود که فرهنگیان می توانند در حاشیه آن، مسائل سیاسی و مشکلات شهرستان را مورد بر رسی قرار داده و نظرات را به مسئولان منتقل نمایند.


عضو کمیسیون تلفیق بودجه در این دیدار ضمن بیان مراحل تصویب بودجه، از افزایش حقوق کارکنان دولت متناسب با افزایش تورم نیز خبر داد.


فرهمند همچنین با بیان آمادگی خود در جهت پیگیری حل مشکلات توسعه آموزش و پرورش ابرکوه، از جمله ایجاد دبیرستان نمونه دخترانه و اردوگاه تربیتی این شهرستان، خواستار اعلام نقطه نظرات و پیشنهادات فرهنگیان، در جهت تلاش در رفع محرومیت های این شهرستان شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا