گزارش معضلات بخش کشاورزی در دست رئیس مجلس

فرهمند: اعضای کمیسیون کشاورزی فردا با لاریجانی دیدار می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان این که پیشنهاد این کمیسیون برای رسیدگی به مسائل بخش کشاورزی کشور، در لایحه بودجه 90 با حضور رئیس مجلس رسیدگی می‌شود، تأکید کرد: کمیسیون کشاورزی فردا در نشستی با لاریجانی، چالش‌های کشاورزی که مورد نظر رهبری نیز است را مطالعه می‌کنند.
"کاظم فرهمند" با بیان این که فردا (یکشنبه 11 اردیبهشت) اعضای کمیسیون کشاورزی با رئیس مجلس نشست دارند، تصریح کرد: بعد از دیدار با مقام معظم رهبری، تصمیم گرفتیم با "علی لاریجانی" نیز نشست داشته باشیم و خلاصه‌ای از آن دیدار را با رئیس مجلس در میان بگذاریم.
نماینده مردم ابرکوه، مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری چالش‌های بخش کشاورزی مطرح شد که لازم است برای برطرف شدن آنها، رئیس دستگاه قانونگذاری کشور در جریان آن نشست باشند.
طرح مجدد پیشنهاد کمیسیون کشاورزی در بودجه سال 90
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با یادآوری پیشنهاد کمیسیون کشاورزی در بودجه سال 90، ادامه داد: در نشست فردا، بار دیگر پیشنهاد کمیسیون مبنی بر اختصاص دو هزار میلیارد تومان از حساب ذخیره ارزی به بخش کشاورزی مطرح می‌شود.
به گفته این نماینده، برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس بر این باور بودند که این پیشنهاد نیاز به رأی دو سومی مجلس دارد، در حالی که عهده دیگر نظری خلاف این را دارند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: اگر نظر لاریجانی بر این باشد که پیشنهاد کمیسیون نیاز به رأی دوسومی ندارد و از آنجا که رأی خوبی هم کسب کرده بود، پیشنهاد به لایحه بودجه سال 90 الحاق می‌شود.

منبع: خانه ملت
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا