فرهمند در دیدار از اداره منابع طبیعی ابرکوه:

جدی نگرفتن مقابله با بیابان زائی توسعه را با مشکل مواجه می سازد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:کاظم فرهمند در دیدار از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه، بر نقش و اهمیت این حوزه مهم تأکید نمود.

نماینده مردم شهرستان های ابرکوه ، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در این دیدار، با بیان جایگاه ارزنده منابع طبیعی در توسعه پایدار، بر لزوم توجه بیشتر به این منابع خدادادی تأکید نمود.

وی با بیان این مطلب که عدم مقابله با بیابان زائی و جدی نگرفتن آن یکی از مشکلاتی است که توسعه را در آینده را با مشکل مواجه می سازد، خواستار توجه مسئولان به این مقو له گردید.

فرهمند همچنین از مذاکرات خود با مسئولین استانی و شهرستان در جهت اختصاص بیشتر اعتبارات به منابع طبیعی و آبخیزداری، به عنوان مسائل مهمی که توجه ویژه در کوتاه مدت را می طلبد نیز خبر داد.

فرهمند همچنین بنا به درخواست مسئولان منابع طبیعی این شهرستان اشاره و اظهار امیدواری نمود که بتواند در کوتاهترین زمان ممکن از این پروژه ها بازدید نماید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه نیز در این دیدار با بر شمردن برخی از فعالیت های انجام شده خواستار توجه ویژه نمایندگان در تصویب بودجه سال 1390 در بخش منابع طبیعی گردید.http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=33239_%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%85%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا