کاظم فرهمند:

این انتظار از دولت می‌رفت که قیمت نان را افزایش ندهد

یزدفردا "نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که دولت می‌توانست با توجه به قشر کم درآمد جامعه قیمت نان را افزایش ندهد، گفت: کیفیت نان باید متناسب با قیمت آن افزایش یابد.

"کاظم فرهمند"  با بیان این که افزایش قیمت نان در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها است، تصریح کرد: با این افزایش قیمت، کیفیت هم باید افزایش یابد.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی با توضیح این که اگر در راستای افزایش قیمت نان، کیفیت این کالا افزایش پیدا نکند مردم با مشکل روبه‌رو می‌شوند، گفت: دولت باید نظارت دقیقی بر عملکرد نانوایی‌های کشور داشته باشد.

وی با بیان این که مردم تأثیرگذارترین ناظر بر عملکرد نانوایی‌ها هستند، افزود: مردم نباید از نانوایی‌هایی که با کیفیت پایین نان تولید می‌کنند خرید کنند.

فرهمند ادامه داد: با توجه به این که مصرف نان در خانواده‌های کم درآمد جامعه زیاد است، این انتظار از دولت می‌رفت که قیمت نان را افزایش ندهد.

 

دولت با نانواهای گران‌فروش برخورد کند

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: دولت باید با نانوایی‌هایی که نان تولیدی خود را گران‌تر از قیمت مصوب می‌فروشند، برخورد کند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: قیمت نان تا پایان سال جاری افزایش نمی‌یابد.

دولت در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از امروز (6 اردیبهشت) قیمت نان بربری را 375 تومان، نان سنگک را 500 تومان و نان لواش را 125 تومان اعلام کرد.

منبع :حانه ملت


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا