فرهمند:مردم از سوء استفاده دشمنان خود داری نمایند و مسئولین نیز خواسته های مردم را در نظر بگیرند.

یزدفردا :کاظم فرهمند در گفتگو با خبرنگاریزدفردا با اشاره به وقایعی که ظرف چند روز گذشته در شهرستان بافق به وقوع پیوسته است اظهار داشت: انتظار بروز چنین وقایعی را نداشتیم و شاید علت اصلی آن کم سلیقگی و یا بی دقتی مسئولین کشوری و استانی در انتخاب مدیر عامل سنگ آهن بافق و زمان این معارفه بود.


نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: در این رابطه لازم بود که از نظرات مردم، مسئولین شهرستان و نمایندگان مردم اعم از مجلس و شوراها استفاده می شد که متأسفانه این امر محقق نگردید.


وی یادآور شد: با ابلاغی که به نام جواد عسکری از کارکنان سنگ آهن زده شد، نظرات مردم در مورد انتخاب مدیر بومی به تحقق پیوست ولی در مرحله بعد، با انتخاب یک مدیر غیر بومی خواسته مردم محقق نگردید.


فرهمند یکی دیگر از دلائل مسائل پیش آمده را، زمان این معارفه ذکر نمود که در زمانی اتفاق افتاد که مردم از این گزینش ناراحت بودند.


وی خاطر نشان ساخت :کم توجهی به وضعیت عمرانی این شهرستان علیرغم برخورداری از نعمت سنگ آهن و بطور مثال مشگل گازرسانی به این شهرستان نیز نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.


فرهمند افزود: انتظار نمی رفت که برنامه ریزی ها به صورتی پیش برود که مردمی که بالاترین مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را داشته اند و همچنین ولایتمداری خود را در تمامی عرصه ها نشان داده اند، ناگزیر از اظهار نظرات خود در سطح خیابان ها باشند.


وی همچنین از مردم شهرستان خواست که از هرگونه اظهار نظر و حرکتی که سوء استفاده دشمنان نظام را به دنبال داشته باشد خود داری نمایند و از ایجاد کدورت بین مردم و مسئولان خود داری کنند و بگذارند تا مسئولین استان، تصمیمات مناسبی را در این زمینه اتخاذ نمایند.


وی از مسئولین استان نیز خواست تا در تصمیمات خود خواسته های مردم را در نظر داشته باشند.


فرهمند همچنین از پیگیری خود در سطح وزارت صنایع و معادن و استانداری یزد در جهت حل این مسائل نیز خبر داد.


یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا