اژدرپور رئیس شورای اسلامی اسفند آباد ابرکوه در گفتگو با یزد فردامشکلات این روستای محروم  تشریح شد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: در حاشیه دیدار کاظم فرهمند، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و در گفتگوی رئیس شورای اسلامی روستای اسفندآباد با یزد فردا، برخی از مشکلات این روستای محروم بیان شد.

 به گزارش خبرنگار یزد فردا:امان ا... اژدرپور یکی از مشکلات بزرگ این روستا را کوچه های خاکی روستا عنوان نمود.

وی با بیان این مطلب که با گذشت بیش از سی سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، بیشتر معابر بدون آسفالت مانده است، خواستار توجه جدی به این مسئله از سوی مسئولان شد.http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=33028_%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%B1%20%D9%BE%D9%88%D8%B1.jpg

اژدر پور افزود: عدم رسیدگی به میراث فرهنگی این روستا که از قدمت بالائی نیز برخوردار است یکی از مطالبات مردمی است.

وی یکی دیگر از تقاضاهای مردم را تحویل حواله کود شیمیائی در محل دانست.

اژدر پور، مشکل جوانان این روستا را نیز عدم ایجاد سالن ورزشی ذکر کرد و افزود: تنها باشگاه ورزشی بدنسازی در این روستا را که به همت جوانان روستا به فعالیت می پردازد و با استقبال نیز روبرو شده است با مشکل نبود محل مناسب روبرو است.

جوانان این روستا نیز در گفتگو با ما، عدم امکانات ورزشی و تفریحی و سرعت بسیار پائین اینترنت را از جمله مشکلات خود عنوان کرده و خواستار انعکاس آن شدند.

عدم دسترسی به شبکه خبرو مناسب سازی پارک جنگلی اسفند اباد نیز از جمله دیگر موارد مطرح شده از جانب مردم اسفندآباد بود.

شایان ذکر است که رئیس شورای اسفند آباد، موارد مطرح شده را به عنوان نماینده مردم و در حضور نماینده مجلس در محل مسجد این روستا بیان نمود.

روستای اسفندآباد مرکز دهستان اسفندار از بخش بهمن ابرکوه شامل 433 خانوار و بیش از 1400 نفر جمعیت می باشد و در دوران دفاع مقدس 9 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

از آثار تاریخی آن نیز میتوان به فلعه حاجی خان، قلعه نو و خانه حاج نائب اشاره نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا