فرهمند:

بودجه90 فردا در کمیسیون تلفیق نهایی می‌شود/ تصویب 2هزار میلیارد ریال برای ساخت مسکن کارمندان

یزدفردا "عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که براساس تصویب اعضا اتاق‌های بازرگانی، تعاون و صنایع و معادن استان‌ها به اعضای شورای برنامه‌ریزی استان‌ها در سال 90 اضافه شدند ، گفت: کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور در این کمیسیون فردا به پایان می‌رسد.

کاظم فرهمند ، با بیان این که در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 30 فروردین) کمیسیون تلفیق، اعضا بندهای الحاقی لایحه بودجه سال 90 کشور را تصویب کردند، تصریح کرد: با تصویب این بندها مشکل‌هایی که در سال‌های گذشته برای بودجه به وجود می‌آمد امسال پیش نمی‌آید.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکارهای دیگر نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق مجلس گفت: اعضای این کمیسیون پیشنهادهای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین پیشنهادهای دولت را درباره لایحه بودجه بررسی کردند.

وی افزود: مصوبه های نشست امروز کمیسیون تلفیق از مشکل‌های احتمالی لایحه بودجه سال 90 کشور جلوگیری می‌کند.

فرهمند درباره مصوبه‌های دیگر نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق تصریح کرد: بر اساس مصوبه اعضای این کمیسیون، اتاق‌های بازرگانی، تعاون و صنایع و معادن استان‌ها به اعضای شورای برنامه‌ریزی استان‌ها در سال 90 اضافه شدند.

وی افزود: در نشست عصز امروز کمیسیون تلفیق مقرر شد که دولت با مدیریت مناسب تراز بازرگانی غیرنفتی کشور را در مقایسه با سال گذشته 10 درصد افزایش دهد.


تصویب 2هزار میلیارد ریال برای ساخت مسکن کارمندان

فرهمند ادامه داد: بر اساس مصوبه دیگر نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق مقرر شد که بانک مرکزی 2هزار میلیارد ریال از منابع خود را برای ساخت مسکن برای کارکنان سازمان‌های مختلف به بانک مسکن ارائه کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که نشست آینده این کمیسیون فردا (چهارشنبه 31 فروردین) برگزار می‌شود، اظهار کرد: نشست فردا آخرین نشست این کمیسیون است و کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور فردا به پایان می‌رسد.

منبع"خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا