فرهمند در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان بهاباد اظهار داشت: لايحه بودجه دولت در مجلس، در كميسيون تلفيق در دست بررسي است و انشاءالله در نيمه اول ارديبهشت به اتمام مي رسد و به دولت ابلاغ مي گردد.

وي افزود: جهت حل مشكل دولت، مبلغ 20 هزار ميليارد تومان جهت هزينه هاي جاري در نظر گرفته شده و حقوق كاركنان و كارگران در دو ماهه اول سال، بر اساس ماه اسفند پرداخت و هيچ مشكلي در روند اجرايي كشور ايجاد نمي شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به طرحهاي مصوب هيات دولت در سفر سوم به استان اشاره و اعلام نمودكه اختصاص يك ميليارد تومان جهت مزرعه ملا عامل دهنو، ايجاد شهرك صنعتي با 10 سوله در بهاباد ، احداث بيمارستان، احداث كارگاههاي گندله و صنعتي در شهرستان که جزء مصوبات این سفر بوده گامي بزرگ در جهت رفع محروميت و اشتغال زايي در این شهرستان ذكر نمود.

فرهمند افزود: در سفر دور سوم پيشنهاد دادم كه يك ميليارد تومان اعتبار براي ارتقاي بخش به شهرستان اختصاص يابد كه خوشبختانه موافقت بعمل آمده است.

وي با اشاره به اينكه در بعضي از شهرستانها، اعتبار كمتري اختصاص يافته، خواستار تامين كسري اعتبار و شهرستانها از محل طرحهاي كلي استاني شد و اعلام نمود كه مسئولين استاني بايد اين كسري را از محل اعتبار گل و بال استان تامين نمايند.

فرهمند همچنین از چند خانواده شهيد در بهاباد نيز ديدن نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا