یزدفردا :به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم :قبوض برق چاههاي كشاورزي كه به دنبال اجراي قانون هدفمندسازي يارانه  ها افزايش يافته بود با پيگيرهاي مستمر استاندار محترم و فرماندار شهرستان كاهش چشمگيري يافت.

متن کامل نامه مدیریت توزیع برق شهرستان خاتم بدین شرح است :

فرمانداری محترم شهرستان خاتم

موضوع :تعرفه جدید قبوض چاه های کشاورزی

احتراما به استحضار می رساند به لطف پیگیری های مجدانه حضرتعالی و مدیریت محترم عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  نحوه محاسبه برق مصرفی چاههای کشاورزی مورد بازنگری قرار گرفت  و اصلاحیه تعرفه قبوض این دسته از مشترکان توسط وزیر محترم نیرو به شرح پیوست ابلاغ گردید که براساس این مصوبه قبوض ا   تاریخ 1فروردین ماه 90 با دستور العمل جدید محاسبه شده و قبوض صادر شده قبلی کماکان معتبر و جرو بدهی مشترکین محسوب می گردد.

لازم به ذکر است مطابق این مصوبه نرخ محاسبه در ساعات مختلف به میزان 30 تا 35 درصد کاهش یافته و علاوه بر آن در صورت خاموش نمودن چاهها در ساعت اوج مصرف (در ماههای گرم سال با هماهنگی شرکت )،محاسبه قبوض صرفا منطبق بر تعرفه کم بار ی انجام خواهد گرفت که به میزان قابل ملاحظه ای هزینه قبوض کشاورزان  کاهش خواهد یافت .

از آنجا که تا کنون با توجه به دستور حضرتعالی اقدامی در خصوص قطع برق مشترکین کشاورزی انجام نشده است و با توجه به تخفیفات قابل توجه لحاظ شده در این تعرفه خاص مقتضی است کشاورزان محترم کلیه بدهی های قبلی و جاری خود را پرداخت نمایند در غیر اینصورت علی رغم میل باطنی ،بناچار و براساس ظوابط نسبت به وصول مطالبات اقدام خواهد شد .

امید است همچو گذشته با حمایت های خود و تشویق و ترغیب کشاورزان به پرداخت به موقع قبوض و سلب بهانه جویی معدودی از افراد ما را در اجرای دقیق و به هنگام طرح عظیم هدفمند نمودن یارانه ها یاری فرمائید .

حمید رضا عدل ثانی

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان خاتم

گفتنی است:فرماندار ، از شهرستان سختكوش منطقه خواست ضمن  رعايت مفاد نامه فوق صرفه جويي را به عنوان يك اصل مهم مورد توجه قرار دهند.


تصویر نامه توزیع برق خاتم :


 خبر های مرتبط با موضوع در یزدفردا :


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا