فرهمند با انتقاد از بالا بودن بهای سوخت مصرفی کشاورزان؛

وزارت نفت از کشاورزان حمایت کند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که قیمت گاز مصرفی برای کشاورزان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ، مشکل‌های فراوانی را برای این حوزه به وجود آورده است، گفت: وزارت نفت باید از کشاورزان حمایت کند.

"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با  خانه ملت، با بیان این که بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت گاز مصرفی حوزه کشاورزی بالا رفته است، تصریح کرد: در نشست روز سه شنبه (23 فروردین) کمیسیون انرژی از وزیر نفت در این زمینه سئوال می‌پرسم.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بالا بودن قیمت گاز مصرفی بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها برای بخش کشاورزی، مشکل‌های فراوانی را برای این حوزه به وجود آورده است.

 

بسته حمایتی به بخش کشاورزی به‌طور کامل ارائه نشده است

وی با بیان این که دولت بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها  بسته حمایتی خود را به بخش کشاورزی به صورت کامل ارائه نکرده است، افزود: با توجه به این که در فصل کشاورزی قرار داریم، اگر دولت بسته حمایتی خود را به بخش کشاورزی ارائه نکند، کشاورزان با مشکل‌های فراوانی روبه‌رو می‌شوند.

 

وزارت بازرگانی با واردات بی‌رویه به کشاورزان آسیب زده است

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: وزارت بازرگانی با واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی، لطمه زیادی را به کشاورزان وارد کرده است. 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا