فرهمند در جمع فعالان مرکز رشد فناوری ابرکوه:

مسئولان شهرستان جوانان را باور کنند

.

ابرکوه رحیم میرعظیم : نماینده 5 حوزه انتخابیه استان یزد در دیدار از مرکز رشد فناوری و در جمع مسئولان شرکت های مستقر در این مرکز،از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت..

وی با بیان اینکه اشتغال دغدغه اساسی مسئولان نظام است، کار شرکت های مستقر در این مرکز را که عمومأ کارهای نو و جدید است را ستود.

وی به مسئولان توصیه کرد که در راستای ایجاد اشتغال، تمامی همت خود را به کار گیرند.

به گفته فرهمند، عزم جدی مسئولان در پیگیری مشکلات شهرستان می تواند جوانان فعال در عرصه های مختلف را به ادامه کار امیدوار سازد.

این نماینده مجلس همچنین از مسئولان شهرستان خواست که در سپردن کارهای مختلف عمرانی، اولویت را به جوانانی که در شهرستان در آن زمینه ها فعال هستند بدهند.

فرهمند همچنین از سپردن برخی کارها از جمله مسکن مهر به پیمانکاران غیر بومی نیز به شدت انتقاد کرد.

وی یکی از مشکلات شهرستان را عدم باور جوانان به بهانه کم تجربه بودن ذکر نمود و خاطر نشان ساخت : می بایست زمینه حضور جوانان در عرصه های مختلف را فراهم ساخت و با راهنمائی هائی که به آنان ارائه می شود فراهم ساز تجارب سازنده برای آنان بود.

فرهمند همچنین از مسئولان مرکز رشد فناوری ابرکوه خواست که تمهیداتی جهت تشکیل جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان و استان داده شود تا مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه، مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

در این دیدار ، اصغر قیومی مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه نیز با بیان این مسئله که ظرفیت های بسیاری جهت رشد و توسعه شهرستان وجود دارد، از عدم توجه برخی از مسئولان به ظرفیت های این مرکز که می تواند نقش اساسی را در توسعه شهرستان به عهده بگیرد انتقاد کرد.

در این دیدار همچنین مسئولان شرکت های مستقر در این مرکز، به بیان فعالیت ها و مشکلات حیطه کاری خود پرداختند.

عدم صدور مجوز تولید خوراک دام و طیور، ایجاد هنرستان کشاورزی، حمایت از تولید کنندگان،استفاده از شرکت های توانمند شهرستان در اجرای پروژه های عمرانی، مشکلات دریافت وام های صندوق مهر رضا(ع) ، حل مشکلات برخی از ادارات که به اذعان برخی از شرکت کنندگان در این نشست، باعث عدم پیشرفت و توسعه شهرستان شده اند، از جمله مسائل و خواسته های شرکت کنندگان بود.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا