نماينده مردم بافق در شوراي اداري شهرستان: گاز رساني به بافق بايد تا پايان سال 90 به اتمام برسد .



بافق علی حسن پور خبرنگار یزدفردا :"كاظم فرهمند" در جلسه شوراي اداري اين شهرستان به بودجه سال 90 اشاره كرد و گفت: 530 هزار ميليارد تومان بودجه سال 90 تعيين شده كه نسبت به سال 89 50 درصد رشد داشته است .


نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي در مورد گاز رساني به شهرستان بافق گفت: عمليات گاز رساني به اين شهر از مصوبات دور اول سفر رياست جمهور بوده كه تا كنون علاوه بر پيگيريهاي و مكاتبات صورت گرفته اين مصوبه اجرا نشده و نبايد اينقدر طولاني شود .


فرهمند افزود:در دور سوم سفرهاي استاني مسئله گاز رساني به بافق مورد تاكيد زيادي از مسئولان استان و شهرستان قرار گرفت و خواستار اعمال و تكميل اين مصوبه تا پايان سال 90 شد.


نماينده مردم بافق در مورد اقدامات صورت گرفته تا كنون گفت : پيمانكار مشخص شده و در حال مطالعه و طراحي مسير است و قرار است تا پايان سال عمليات احداث ان شا ا... شروع شود.


وي همچنين با اشاره به مصوبات دور سوم مختص شهرستان بافق گفت : با توجه به اينكه مصوباتي زيادي براي اين شهر لحاظ نشده ولي براي تحقق عدالت بايد مسئولان استان در مورد اعتبارات سال 90 اين موضوع را ببينند تا حق اين شهرستان تضعيف نگردد.


فرهمند در اين نشست نسبت به راه اندازي گمرك شهرستان اظهار داشت : سال گذشته با مطرح شدن موضوع جلسات متعددي كه در تهران و استان با پيگيرهاي اينجانب و فرماندار بافق منعقد شد و به دنبال آن مطرح كردن موضوع با رئيس گمرك كشور كه با توافق ايشان كار شروع شده و هم اكنون آماده راه اندازي مي باشد


در ادامه جلسه وي پيرامون احداث جاده كوهبنان – بافق و بحث اشتغال جوانان بافق موضوعاتي را مطرح كرد.


فرماندار بافق نيز در اين نشست ضمن تقدير و تشكر از كليه مديران دستگاههاي اجراي نسبت به برگزاري خوب و مناسب ايام ا... دهه فجر و همچنين برگزاري نمايشگاه توانمندي بانوان شهرستان پيرامون سفر سوم هيئت دولت به استان صحبت و اظهار داشت : در اين دوره تمام هدف ما مبني بر تسريع و عملياتي شدن مصوبه گاز رساني به بافق بود كه متاسفانه نتوانستيم بهره كافي از مصوبات ديگر و بيشتري در شهرستان براي دور سوم شويم .


"ذبيح ا... خواجه اي" در تكميل سخنان نماينده مردم پيرامون گازرساني افزود: طي دستور آخرين نامه ارسالي از وزارت صنايع و معادن (23/11/89) شركت ملي فولاد كشور موظف به پرداخت حق السهم وزارت صنايع مي باشد كه تا كنون هيچ اقدامي صورت نگرفته است.


در ادامه اين نشست شهردار،‌شوراي شهر و تني چند از مسئولين شهرستان نسبت به تاخير شركت گاز استان نسبت به اجراي گاز رساني به بافق اعتراض و خواستار تسريع اين مصوبه شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا