فرهمنددر دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور:
برای رونق اقتصادی منطقه ییلاقی سبز دشت، احداث جاده بافق به کوهبنان(جاده گزوئیه) ضرورت دارد و خواسته به حق مردم است

یزدفردا "مهندس فرهمند اظهار داشت :در دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور خواستار تحقق آرزوی مردم و حل مشکل جاده بافق به کوهبنان شده ایم.

فرهمند در این دیداراظهار داشت : که برای رهائی مردم بافق از گرمای طاقت فرسای بهار و تابستان و همچنین رونق اقتصادی منطقه ییلاقی سبز دشت، احداث این جاده ضرورت داشته و خواسته به حق مردم است.

به گفته فرهمند، در این دیدار با اشاره به این مسئله که این جاده باعث کاهش 35 کیلومتری مسیر بافق به سبز دشت می شود، انتظار از سازمان محیط زیست کشور ر،ا موافقت با این مسئله و تحقق آرزوی 30 ساله مردم این منطقه دانستیم. .

فرهمند افزود : مطالعه جاده بافق به کوهبنان که دو استان یزد و کرمان را به هم متصل می کند در سفر هیئت دولت به تصویب رسیده و لازم است که سازمان محیط زیست با اعزام کارشناسان خود به این منطقه، زمینه اجرای آن را فراهم سازد.

به گفته فرهمند در این جلسه مقرر گردید که به دعوت سازمان محیط زیست، جلسه ای در معاونت عمرانی استانداری یزد و با حضور فرماندار بافق و اداره راه و ترابری پیرامون این موضوع تشکیل و در مورد شروع مطالعه این جاده تصمیم گیری شود.

این دیدار با حضور بخشدار مرکزی بافق، خانواده های شهدا، 35 نفر از شوراهای اسلامی و دهیاران منطقه سبز دشت بافق و در محل سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا