فرهمند در جمع کشاورزان مهر دشت

دولت و مجلس در صدد حل مشکل کشاورزان هستند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: فرهمند در جمع نمایندگان کشاورزان و برخی از مسئولان شهرستان ابرکوه و در محل بخشداری بخش بهمن، برخی از مسائل و مشکلات را موردبررسی قرار داد.

کاظم فرهمند در این جلسه با بیان برخی از اقدامات انجام شده در تحقق خواسته های مردم ، حل بسیاری از این مشکلات را با توجه به مصوبات بسیار خوبی که در این سفر به تصویب رسیده است قابل انجام دانست.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد حل برخی از این مشکلات، از جمله بیمه کشاورزان شهرها و از جمله شهر مهر دشت خاطر نشان ساخت که این موضوع در کشوردر حال پیگیری است.

فرهمند با یادآوری این مسئله که ما نیز اعتقاد داریم که مسئله هدفمندی یارانه ها برخی از مشکلات را در بخش های کشاورزی ، دامداری و مرغداری و همچنین گلخانه ها ایجاد نموده است، از تلاش خود و همکاران دیگر در مجلس و دولت در حل این مشکلات خبرداد.

وی در مورد جاده هنشک نیز اظهار داشت : این مسئله همچنان مورد پیگیری است و امیدداریم که با جلساتی که در این مورد گذاشته شده است، بتوان به حل این مشکل اقدام نمود.

خلیل اکرمی نیز در این جلسه، با اذعان به این مسئله که بخش بهمن از مناطق بسیارمحروم است، خواسته های مردم را به حق عنوان نمود و تلاش در جهت رفع سریعتر مشکلات را از جانب همه دست اندرکاران خواستار شد.

بخشدار بهمن همچنین از تلاش های نماینده مردم شهرستان در جهت پیگیری مجد انه خواسته های مردم این بخش تقدیر نمود.

وی با یادآوری این مسئله که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تا آخرین لحظات حضور هیئت دولت در استان یزد، در حال پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه بوده است، از مصوبات خوبی که با پیگیری وی در این سفرحاصل شده است تقدیر نمود.

در این جلسه همچنین علی احمدی نیز به بیان برخی از مشکلات شهر مهر دشت پرداخت.

رئیس شورای شهر مهردشت یکی از اصلی ترین مشکلات مردم را، وضعیت بسیار بد راه ارتباطی مردم با هنشک ذکر نمود که مشکلات بسیاری را به خصوص در زمان بارندگی ایجاد نموده است.

وی همچنین نبود استخر شنا را نیز از دیگر مشکلات بخش بهمن ذکر نمود که با وجود الزام دانش آموزان در طرح جدید آموزش و پرورش در استفاده از استخر، مشکلات زیادی را با توجه به بعد مسافت باعث شده است.

در این جلسه، مشکلاتی از جمله مشکلات جاده مهر آباد- هنشک، مشکلات ناشی از هدفمندی یارانه ها در بخش برق تلمبه های کشاورزی ، مشکلات ناشی از سیلاب ها که می تواند به عنوان یکی از منابع آب کشاورزی مورد بهره برداری قرار گیرد، از سوی مردم عنوان گردید.

مشکلات شهرک صنعتی، کمبود امکانات ورزشی در این بخش و به خصوص در مورد ورزش بانوان،مشکلات ناشی از عدم جابجائی تیرهای برق که ساماندهی معابر را با مشکل روبرو ساخته است نیز، از دیگر مشکلات مطرح شدن در این جلسه بود.

همچنین در این دیدار، مسائلی از جمله ترمیم غیر استاندارد کانال های گاز ، عدم بیمه کشاورزان شهر مهردشت و عدم استقرار ادارات در این بخش نیز از سوی مردم عنوان گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا