کاظم فرهمنددر جمع دانش آموزان و مربیان خاتم

توجه به ایجاد اشتغال در خاتم در اولویت کارها قرار گیرد

یزدفردا "کاظم فرهمند، در صحبت های خود در جمع دانش آموزان دختر مدرسه حضرت زینب شهرستان خاتم ، ضمن گرامیداشت ایام فرخنده انقلاب اظهار داشت:این انقلاب نه تنها درکشور بلکه در خارج از کشور نیز تأثیر گذار بوده واثرات آن در خارج از کشور بیش از داخل است.

وی نمونه تأثیر گذاری این انقلاب را، تظاهرات عظیم مردم در مقابل دولت های استکباری در سراسر جهان و بویژه انقلاب های ایجاد شده در تونس، اردن، مصر و دیگر مناطق اشاره نمود.

فرهمند خطاب به دولت های استکباری اظهار داشت: باید توجه کنید که زمان سلطه گری شما به پایان رسیده است و ملت ها امروز بیدارتر از آن هستند که برخی از دولت ها تصور می کنند.

فرهمند در پاسخ به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط دانش آموزان و مربیان این مدرسه و مدرسه انقلاب در مورد شهرستان خاتم اظهار داشت:شهرستان خاتم جزء مناطق محروم استان یزد است و در سال های گذشته کمتر به این منطقه توجه شده است.

وی با اشاره به رشد ضعیف صنعت در این منطقه محروم خاطر نشان ساخت که مسئولین شهر باید توجه به به ایجاد اشتغال و راه اندازی کارخانه هائی از قبیل پتروشیمی ، کاشی و دیگر صنایع را در جهت ایجاد اشتغال در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرهمند با اشاره به به پیگیری تجهیز بیمارستان آیت الله خاتمی این شهرستان، از اضافه شدن 3 پزشک متخصص به جمع 2 متخصص دیگر این بیمارستان اظهار خشنودی نمود و اظهار امیدواری کرد که با توجه به مصوب شدن توسعه بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان مشکل این بیمارستان مرتفع شود.

وی در خصوص تجهیز مدارس به کتابخانه و سالن مطالعه نیز تأکید و از دانش آموزان نیز خواست حداکثر استفاده را جهت بالا بردن دانش علمی خود به کار بندند.

وی همچنین ، مربیان مسئولین و دیگر عزیزانی که در راستای اهداف نظام اسلامی در امر آموزش تلاش می کنند را شایسته تقدیر ذکر نمود.

مهندس فرهمند همچنین در بازدید از دبیرستان دخترانه انقلاب در شهرستان خاتم با مربیان و دانش اموزان بحث و گفتگو نمود.

شایان ذکر است که در این بازدیدها، از طرف دانش آموزان و مربیان، خواسته هائی از جمله توجه به بحث اشتغال در شهرستان، کمبود امکانات ورزشی،بهداشتی، عدم تجهیز مدارس، عدم وجود سالن مطالعه و کتابخانه مجهز,عدم احداث کارخانه در شهرستان و وجود کوچه های خاکی مطرح گردید.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا