کاظم فرهمندنماینده 5 شهرستان استان یزد

قوه قضائیه با عوامل استکبار به صورت جدی برخورد نماید-کروبی و موسوی از رأفت نظام اسلامی گستاخ شده اند

یزدفردا "کاظم فرهمند در مورد اتفاقات روز 25 بهمن ماه اظهار داشت: در شرائطی که حضور چشمگیر و انقلابی ملت مسلمان ایران در راهپیمائی 22 بهمن دنیا را مبهوت و نهال امید را در دل هر آزاده ای در جهان و دوستداراران انقلاب اسلامی بارور نمود و برای مدت ها انقلاب اسلامی را در برابر توطئه ها بیمه کرد نا گاه شاهد این مسئله بودیم که مهره های دست استعمار و سران فتنه با اشاره اربابان خارجی اقدام به صدور اطلاعیه جهت راهپیمائی در 25 بهمن می نمایند.

نماینده 5 شهرستان استان یزد، این اقدام خائنانه را باعث خوشحالی ضد انقلاب خارج نشین، سلطنت طلبان و منافقین ذکر نمود که تاکنون و در سال های بعد از انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی در جهت بر اندازی نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند.

وی خاطر نشان ساخت که با این اقدام ،محافل سخن پراکنی تبلیغات گسترده ای را به راه انداختند و در این روز، اراذل و اوباش و منافقین و سلطنت طلبان به صحنه آمده و اقداماتی را در جهت خشنودی اربابان خود انجام می دهند که با حضور ملت انقلابی خنثی می شود.

وی علت انجام این اقدام جاهلانه را، این مسئله دانست که توجه محافل رسانه ای را از کشور انقلابی مصر به طرف ایران جلب نمایند و وانمود نمایند که انقلاب در کشور مصر اقدامی عادی بوده و در ایران نیز با چنین بحرانی روبرو هستند.

به گفته فرهمند، جای این سوال باقی است که نظام مقتدر اسلامی تا کی می خواهد با عوامل سر سپرده به بیگانه مماشات نماید.مگر نه این است که کروبی و موسوی از رأفت نظام اسلامی گستاخ شده اند و هرگاه مشاهده می کنند که اقدامی از سوی ملت ایران رخ می دهد که موجبات تحقیر آمریکا و ایادی آنان در سراسر جهان را فراهم ساخته است، با قصد تلخ نمودن ذائقه مردم اقدامات کوری را به انجام می رسانند.

فرهمند خاطر نشان ساخت که ملت ایران در 22 بهمن حمایت همه جانبه خود را از مردم مسلمان مصر به نمایش گذاشته اند و نیاز به حضوری دیگر در 3 روز بعد از این اقدام ملی نبود و این اقدام تنها به جهت برگرداندن نگاه های مردم جهان از سمت مصر صورت پذیرفته است.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام که به جهت بی اعتنائی به حسن نیت مردم و در جهت حمایت از بیگانگان صورت پذیرفته است، از قوه قضائیه خواست که قاطعانه با این مزدوران برخورد نمایند.

به گفته این نماینده مجلس، عزم ملت ایران درپیشرفت و توسعه ایران اسلامی چون سی و دو سال گذشته جدی است و اینگونه حرکات نمی تواند خللی در این امر وارد نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا