مهندس فرهمند در جمع  طلاب و روحانیونشهرستان مهریز:در هر کجا ضرورت حضور نماینده  وجود داشته باشد با کمال میل آماده حضور و همراهی با مردم و مسئولین  هستم.

مهندس فرهمند در جمع  طلاب و روحانیون شهرستان مهریز توجه به مسائل فرهنگی را در اولویت کاری سفر سوم هیئت دولت اعلام کرد ه و اظهار داشت:24 میلیارد ریال اعتبار جهت حوزه های علمیه استان اختصاص یافته و اعتبارات دیگری نیز در خصوص مسائل فرهنگی در بخش های مختلف مصوب  گردید که به مدت 5 سال و سالانه 25 میلیارد تومان صرف اجرای پروژه های فرهنگی خواهد شد.
وی افزود: نقش روحانیون و طلاب را در اطلاع رسانی و کسب معرفت و آگاه سازی مردم بسیار مؤثربوده و باید به آن سرعت بخشید .

فرهمند نماینده مردم مهریز در مجلس حضور مردم در استقبال از هیئت دولت  را قابل تقدیر دانست  و افزود: همدلی و وحدت مردم و پیگیری سریع مسئولین از عوامل  عمده در آبادانی مهریز است .

وی آب رسانی سریع به مهریز ، حل مشکل ورودی مهریز ، تعریض جاده امام علی (ع) و گازرسانی به روستا ها و خدمات بیشتر شهرداری در کمک رسانی به مردم ، حل مشکل شهرک صلواتی و کوچه معروف به اصفهانی و شروع کار زیرساخت های معدن سرب و روی را مهم ترین خواسته های مردم در شهرستان مهریز عنوان نمود و اعلام آمادگی نمود :در هر کجا ضرورت حضور نماینده  وجود داشته باشد با کمال میل آماده حضور و همراهی با مردم و مسئولین  هستم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا