مهندس فرهمند نماینده 5 شهرستان استان یزد در جمع مردم روستای بنیز :تقدیم 18 شهید از این روستای کوچک ما را موظف به قدردانی از مردم و خانواده شهداء می کند

مهندس فرهمنددر جمع اقشار مختلف مردم در روستای بنیز از توابع دهستان بنستان بهابادشهدا را چراغ هدایت مردم دانست و اظهار داشت :تقدیم 18 شهید از این روستای کوچک ما را موظف به قدردانی از مردم و خانواده شهداء می کند  و باید هرچه داریم با اخلاص تقدیم این عزیزان  کنیم.
مهندس فرهمند در ادامه به  مشکلاتی از قبیل  احداث جاده گلزار شهدا و احداث جاده ی بین این روستا و بشکان و کمبود آب آشامیدنی اشاره کرد و افزود :فرماندار شهرستان قول پیگیری  رفع این مشکلات را داده اند و امید واریم که با پیگیری های فرمانداری حمایت مسئولین شاهد برطرف شدن مشکلات مردم این خطه باشیم .


مهندس فرهمند درادامه سفربه شهرستان بهاباد در جمع  مردم محله مسجد صاحب الزمان بهاباد  حضور یافت و طی سخنانی به تشریح  مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان یزد  پرداخت .

وی به لزوم تشکیل ادارات مختلف در شهرستان بهاباد اشاره نمود و اظهار داشت : راه اندازی ادارات مختلف شهرستان بهاباد از جمله مواردی است که در  مصوبات  سفر سوم هیئت دولت   مصوب گردیده است .

وی افزود:شهرستان بهاباد پتانسیل های بسیار مناسبی جهت توسعه صنعت و معدن و همچنین کشاورزی و گردشگری دارد و باید از این موقعیت به نفع شهرستان استفاده کرد.


 نایب رییس کمیسیون کشاورزی استفاده بهینه از آب و کنار گذاشتن روش های سنتی آبیاری را مهمترین کار در بخش کشاورزی اعلام نمود و اظهار داشت: 1200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار اختصاص یافته  که فرصت مناسبی جهت اجرای سیستم نوین آبیاری در منطقه های کم آب استان یزد می باشد .


مردم نیز در دیدار با نماینده حوزه انتخابیه بهاباد در مجلس  مشکلات خود را انعکاس دادند .

یزدفردا

   توسعه مسجد صاحب الزمان،اشتغال،استفاده بیشتر از امکانات چادرملو،مساعدت های دولتی در خصوص مساجد و تکایا و ایجاد دانشگاه پیام نور  از اهم مشکلات و درخواستهایی بود که مردم در دیدار با نماینده حوزه انتخابیه خود عنوان نمودند .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا