معاون وزیر جهاد کشاورزی در ابرکوه:از اعطای کمک مالی دولت و همچنین اعطای وام به کشاورزان، جهت اصلاح آبیاری از سنتی به نوین نیز خبر داد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:مهندس سجادی معاون وزیر جهاد سازندگی در امور آب و خاک، با همراهی مدیر آب و خاک کشور ،مهندس فرهمند و مدیر جهاد کشاورزی استان یزد، از چند مزرعه ابرکوه بازدید نمود.

وی سپس با حضور در فرمانداری ابرکوه و در جمع فرماندار، بخشداران مرکزی و بهمن، مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه و تنی چند از کارشناسان جهاد کشاورزی ابرکوه، از نزدیک در جریان مشکلات مربوط به آب و خاک در شهرستان ابرکوه قرار گرفت.

فرماندار ابرکوه در این دیدار، با یادآوری مشکلات کشاورزان ابرکوه و مسئله خشکسالی ،خواهان توجه بیشتر مسئولان جهاد کشاورزی کشور، به کشاورزان این منطقه شد.

بخشدار بخش بهمن ابرکوه نیز، با اظهار نگرانی از وضعیت معیشتی کشاورزان بخش بهمن که عمده جمعیت این بخش را تشکیل می دهند، خواستار توجه بیشتر و رفع این مشکلات گردید.


ابرقوئی مدیر جهاد کشاورزی استان یزد نیز پاره ای از اقدامات جهاد کشاورزی استان در این زمینه را یاداورشد.

مهندس سجادی در این دیدار، با تآکبد بر فراهم نمودن مقدمات لازم جهت استفاده از منابع آب و خاک در استان یزد ، این مسئله را حلال بسیاری از مشکلات بهره وران کشاورزی دانست.

وی همچنین از اعطای کمک مالی دولت و همچنین اعطای وام به کشاورزان، جهت اصلاح آبیاری از سنتی به نوین نیز خبر داد.


مهندس حاتمی مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اظهار رضایت و تشکر از حضور مسئولان کشوری جهاد کشاورزی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل جهاد کشاورزی استان یزد در ابرکوه و تشکر از دیدگاه های فرماندار ابرکوه در ضرورت تغییر نگرش در استفاده از منابع آب و خاک که مورد توجه معاون وزیر نیز قرار گرفت ،اظهار امیدواری نمود که با تصمیم های اتخاذ شده در این روز، ظرف چند سال آینده تحول عظیمی را در سطح کشاورزی شهرستان شاهد باشیم.

یزدفردا
http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=28084_abarkoh%20keshavarzi.jpg

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا