به رياست معاون سياسي امنيتي استاندار يزد برگزار شد؛

نشست سه جانبه دولت، نمايندگان تشكل هاي كارگري و كارفرمايان

یزدفردا:نشست سه جانبه دولت، نمايندگان تشكل هاي كارگري و كارفرمايان به رياست معاون سياسي امنيتي استاندار يزد و با حضور يحيي زاده و فرهمند نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي در سالن شهيد موحدين استانداري يزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " غلامحسين دشتي " طرح و بررسي مسائل و مشكلات محيط هاي توليدي و جامعه كارگري را از اهداف برگزاري اين نشست برشمرد و افزود: رعايت حقوق كارگران، كارفرمايان و دولت بهترين شرايط براي كار و توليد و جلب رضايت همه عوامل كار و توليد است.
دشتي بر تنظيم مناسبات عادلانه و منصفانه بين دولت، كارگران و كارفرمايان تاكيد كرد و احقاق اين امر را عاملي مهم و اساسي براي جلب رضايت مردم دانست.
حجت الاسلام و المسلمين يحيي زاده نيز در اين نشست به طرح موضوعات جلسه و مشكلات كارگران و كارفرمايان پرداخت و گفت: تشكيل اين نشست براي بيان مشكلات و جمع آوري اطلاعات به منظور ارائه در مجلس و اصلاح قانون، يك ضرورت است.
در اين نشست پيرامون مسائل ديگري چون بيمه كارگران ساختماني، حقوق بازنشستگان، قراردادهاي موقت، مشاغل سخت و زيان آور و بررسي مسائل بانوان در محيط هاي كارگري بحث و تبادل نظر صورت پذيرفت و در پايان تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا