دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان خاتم با مسئولین شهرستان و نماینده خاتم درمجلس و یکی از اساتید دانشگاه تهران برگزار شد


یزدفردا:به مناسبت سال همت مضاعف وکار مضاعف دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان خاتم با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ودکتر درویشی استاد دانشگاه تهران برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه سید ناصر امامی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت سال همت مضاعف وکار مضاعف تصریح کرد درسالی که از طرف مقام معظم رهبری مدظل العالی به این عنوان نامگذاری شده میبایست تمام تلاش خودرا در جهت توسعه شهرستان بکار گیریم مردم این شهرستان مردمانی نجیب وسختکوش می باشند که در تمامی صحنه های انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا نموده اند وبعد از انقلاب نیز بحمدا... این منطقه پیشرفت های خوبی داشته واز دهستان وده به بخش وشهرستان تبدیل شده ودر بخشهای زیر بنایی نیز اقدامات خوبی انجام شده اما در بخش صنعت هیچگونه اقدامی انجام نشده وکشاورزی نیز بدلیل خشکسالی خسارت های زیادی متحمل شده که از تمامی شما مسئولین می خواهیم که با تلاش وهمت مضاعف در جهت توسعه شهرستان تلاش نمائید .

فرماندار در ادامه افزود از جمله مشکلات شهرستان بیکاری ،بدهکاری مردم نزد بانک ها وغیره.... می باشد که باعث شده نشاط اجتماعی در شهرستان پائین ومردم از اعتماد به نفس پائینی برخوردار شوند که از دکتر درویشی می خواهم که به عنوان مشاور راه حلی را برای این موضوع ارائه نمائید.

در ادامه دکتر درویشی روانشناس واستاد دانشگاه ابتدا مطالبی را در خصوص رعایت اخلاق اداری وشاخص های بهره وری ارائه وتصریح کرد برای کار مضاعف می بایست 8 گام را بردارید از جمله اینکه روحیه وعزت نفس را درخود بالا برده و از تاثیرات منفی دوری کرده و با برنامه ریزی از هدر رفتن وقت جلوگیری کرد برای کار مضاعف نیزباید سخت کار کرده و کارهای ارزشمند انجام داده ودر انجام کارها مهارت داشته وبهترین راه حل را بکار گیریم .

در پایان جلسه مهندس فرهمند نماینده مردم ودر مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامیداشت روز شوراها وهفته معلم وهمچنین سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس وتصریح کرد بزرگترین سرمایه هر سازمان واداره نیروی انسانی است ولذا برنامه ریزی نموده وقدر خود را بدانید واز وقت خود درست استفاده کنید .

فرهمند در ادامه به طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره و افزود طرح مذكور به صورت قانونی به دولت ابلاغ شده و دولت درخواست افزایش اعتبار را داشت که مجلس مالیات مبلغ تخیص یافته را حذف و اين طرح توسط دولت اجرا خواهد شد و همچنین مصوبه خوبی در خصوص ساماندهی چاههای کشاورزی داشتیم که چاههای فاقد پروانه سازماندهی شوند که در این شهرستان نیز چند چاه کشاورزی هستند که این قانون شامل آنها خواهد شد در خصوص گاز رسانی با پی گیری فرماندار  و در جلسه ای که در تهران داشتیم 17میلیارد تومان اعتبار گذاشته اند و کار شروع شده است و استقلال دانشگاه آزاد و راه اندازی دانشگاه پیام نور نیز در دست پی گیری است و انشاء ا... بتوانیم با تلا ش که فرماندارشهرستان دارند به مردم و منطقه محروم خاتم دربخش های مختلف پرداخت .
 لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه  عطایی بخشدار مرکزی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده طی چند ماه مسئولیت خود ارائه نمود.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا